ďťż
 
 
   Miniracing Online
 
 

Menu

 
    
 

 

 

 

Miniracing Online





me_who - 15 October 2007, 13:33
Ponieważ w starym temacie panował bajzelek, to tutaj macie nowy temat, o który mam nadzieję zadbacie i wypracujecie sobie jakieś reguły :]
Miłej zabawy :)





Żyłek - 15 October 2007, 13:48
[Dziękuje me_who :*]

Wstępne zasady I sezonu CMF


1 liga - 5 zespołów - 10 uczestników

Planuje zrobić pierwszy sezon testowy dlatego proponuje tylko 10 tras (2/3 na tydzień - do ustalenia - podobnie jak godzina - będzie do ustalenia)
Aby zabawa była ciekawsza to zrobi się klasyfikacje generalną zawodników (o tym zaraz) i zespołów. Proponuje aby na 5 zespołów w pierwszej lidze spadały aż dwa (dlatego istnieje możliwość, że Pavlo mimo tego, że będzie ciągle wygrywał, a Henk nic pkt nie będzie zdobywał to zespół może spaść z ligi - dlatego dwóch kierowców musi zdobywać punkty smile.gif ). Klasyfikacja generalna będzie polegała na tym, że pierwsza ósemka zawodników z pierwszej ligi będzie brała udział w pucharze razem z ósemką zawodników z II ligi).

2 liga - 5 zespołów - 10 uczestników

Taka sama ilość tras (nie wiem tylko czy inne trasy czy mają być te same co w pierwszej lidze?). Dwa zespoły po 10 trasach, które będą w klasyfikacji konstruktorów zajmować pierwsze dwa miejsca awansują do I ligi. Najlepsza ósemka indywidualnie będzie brała udział w pucharze.

Puchar CMF MRO

Po 5 (?) pierwszych wyścigach ósemka z I i II ligi (łącznie 16 kierowców) będzie brała udział w pucharze (system drzewkowy smile.gif ) Ustalanie par będzie losowane.

Oczywiście będzie możliwość zamiany kierowców podczas sezonu, ale tylko raz na sezon. Fajnie byłoby aby tak jak w temacie Escorta w opowiadaniach (Magazyn Orange Ekstraklasa), każdy po wyścigu pisał coś w temacie (może jak się ktoś zgodzi to się założy nowy temat aby wszystko było ładne i przejrzyste smile.gif.

Jakieś propozycje i zmiany?


Tak jak jakubkwa wspominał w starym temacie - Puchar CMF może jeszcze transformować :)

I LIGA CMF


I liga

1. Renault F1 Team - Pavulon & Henkel
2. LegiaFans F1 Team - Grzelo & Lotokot
3. Rainbow II - qubiak & darker b
4. Kolorowe Kredki - Trzmielu & BuLa
5. Cohones - karwas & Gun


II LIGA CMF


II liga

1. Rainbow I - Żyłek & dviper
2. Red Naughty Bulls - Johniss & jakubkwa
3. (noname) - og02r & martin
4. Luźne gatki - Wojtmen & Muciek
5. F1 EMO Racing - Szczurek & mixerczak


Wyniki pierwszego wyścigu na torze Interlagos

I Liga CMF


1. Grzelo (LegiaFans) - 10 pkt
2. BuŁa (Kolorowe Kredki) - 8 pkt
3. Gun (Cohones) - 6 pkt
4. Trzmielu (Kolorowe Kredki) - 5 pkt
5. lotokot (LegiaFans) - 4 pkt
6. Qubiak (Rainbow II) - 3 pkt
7. Henkel (Renault) - 2 pkt
8. karwas (Cohones?) - 1 pkt
9. pavlo (Renault) - DSQ

Kategoria konstruktorów:

1. LegiaFans (Grzelo&lokot) - 14 pkt
2. Kolorowe Kredki (BuŁa&Trzmielu) - 13 pkt
3. Cohones (Gun&karwas(??) ) - 7 pkt
4. Rainbow II (qubiak&darker_b) - 3 pkt
5. Renault (Henkel&pavlo) - 1 pkt


Największe zaskoczenie: Cała trójka na podium. Grzelo, BuŁa i Gun już w pierwszym wyścigu potwierdzili, że ich zespoły będą się liczyć w walce o zwycięstwo w CMF LIDZE. Zespoły takie jak Kolorowe Kredki i LegiaFans mogą stać się objawieniem tych rozgrywek.

Największe rozczarowanie: pavlo. Niestety "awaria" bolidu sprawiła, że główny faworyt do wygrania wszystkiego co może być do zdobycia musiał się wycofać z wyścigu. Jakby tego było mało teraz zastanawia się nad opuszczeniem ligi. Plotki mówią, że dostał propozycje jazdy w konkurencyjnej lidze... ;)

II LIGA CMF


1. jakubkwa (Red Bull) - 10 pkt
2. dviper (Rainbow I) - 8 pkt
3. martin (noname) - 6 pkt
4. Johniss (Red Bull) - 5 pkt
5. Szczurek (EMO) - 4 pkt
6. Ustian (noname) - 3 pkt
7. Wojtmen (Luźne Gatki) - DSQ
8. Żyłek (Rainbow I) - DSQ
9. Mix (EMO) - DSQ
10. Muciek (Luźne Gatki) - DSQ

Kategoria konstruktorów:

1. Red Bull (jakubkwa & Johniss) - 15 pkt
2. noname (martin&Ustian/og02r) - 9 pkt
3. Rainbow I (dviper&Żyłek) - 8 pkt
4. EMO (Szczurek&mix) - 4 pkt
5. Luźne Gatki (Wojtmen&Muciek) - 0 pkt


Największe zaskoczenie: jakubkwa. To co wyczyniał na torze ten uzdolniony kierowca przechodziło ludzkie pojęcie. Prawie na każdym okrążeniu był szybszy od rywali o kilka sekund. Zwyciężył z ogromną przewagą i jeśli on i jego partner z zespołu - Johniss - utrzymają taką formę to mogą być pewni awansu.

Największe rozczarowanie: Ilość popełnianych błędów przez kierowców z dolnej części tabeli. Aż czterech kierowców nie ukończyło wyścigu! To prawie połowa z całej stawki! Jednak widać różnicę poziomów między I i II ligą...

-----------------------------------------------------------------

Jeśli ktoś chce się wypowiadać w tym temacie proszony jest o to aby wypowiedź wyglądała w ten sposób:

Żyłek, Rainbow I

[tekst][tekst][tekst][tekst][tekst]

Zachowa się dzięki temu ład i porządek.

Następna trasa:

Propozycja: Silverstone - Wtorek - godzina 20.15 Q / 20.30 wyścig.




lotokot - 15 October 2007, 13:55
lotokot, LegiaFans

Muszę przyznać, że nasz liderowanie w klasyfikacji generalnej jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Pierwszy kierowca naszego teamu, Grzelo, pokazał, że ma ogromne możliwości, które poparte odpowiednimi ustawieniami bolidu mogą dać mieszankę wybuchową. Tak się właśnie stało na Interlagos. Ze swojej strony mogę obiecać, że w następnym wyścigu postaram się pojechać o wiele lepiej niż ostatnio oraz mam nadzieję, że nie oddamy do końca pierwszego miejsca w generalce.




Ustiano - 15 October 2007, 14:09
Ustian, noname

Jako, ze jestem zaledwie trzecim, albo az trzecim kierowca zespolu "noname" chcialbym zlozyc propozycje. Czy nie lepiej, aby kwalifikacje tez odbywaly sie z wlaczonymi wypadkami?? Bylo wczoraj widac w wyscigu na samym starcie zamieszanie, ktore w pewnym sensie zawazylo na dalszym rozwoju wydarzen. Niektorzy nie potrafia jezdzic z kolizjami i pozniej wyscig wyglada jak wyglada, dlatego qual moga byc traktowane jako trening z wlaczonymi wypadkami. Mozna tez trening dac z wypadkami, a qual bez, zeby wyciagac jak najwieksze czasy. Jak myslicie??





martin - 15 October 2007, 15:02
martin, noname
Żeby był zachowany "ład i porządek", będę pisał w punktach i baaardzo kulturalnie:

1. Co do propozycyji Ustiana, nie mogę nie zabrać w tej sprawie głosu i nie wyrazić swego stanowczego sprzeciwu. W czasie sesji kwalifikacyjnej wszystkim zależy na uzyskaniu jak najlepszych czasów, a nie na wyprzedzeniu rywala. Gdyby dobremu kierowcy plątał się (proszę mi wybaczyć użycie kolokwializmu) cały czas pod nogami (kołami?) jakiś słabszy kierowca, to ten pierwszy uzyskiwał by gorsze czasy, skupiając się na wyprzedzeniu tego drugiego. Gdy wypadki są wyłączone, takiego problemu nie ma, każdy zajmuje się tylko sobą.
2. W sprawie daty wyścigu. Niektóre osoby we wtorki i piątki o 20. mają wyścig w GPRO, więc wnoszę o rozważenie prośby, by w tych dniach nie organizować zawodów w grze Miniracing.

Dziękuje za uwagę i proszę o rozważenie moich wniosków.




Ustiano - 15 October 2007, 15:46
Ustian noname

Moze z tymi kwalifikacjami przesada, ale trening powinien byc z wypadkami, bo niektorzy zapominaja sie w wyscigu ze są "zniszczalni" i taranuja wszystko na swojej drodze. Wczoraj sie o tym przekonalem jak po pierwszym okrazeniu musialem zjechac do pit stopu na zmiane opon.




Pavulon - 15 October 2007, 16:05
Pavulon, emerytura (poprzednio Renault)

Chciałbym jedynie podziękować wszystkim i życzyć dobrej zabawy. Nic nie wskazuje na to, aby coś się zmieniło w kwestii tego zacinania się gry, więc pozostaje mi zakończyć karierę. Dziękuję.




Karwas - 15 October 2007, 18:19
karwas (Cohones)

Chciałbym jedynie powiedzieć że jestem tylko kierowcą rezerwowym tzn. zastępowałem Szramka(?) który nie mógł wziąć udziału w wyścigu.




krystiaan - 15 October 2007, 18:20
Grzelo, LegiaFans

Bardzo cieszę się ze zwycięstwa. Nikt się tego nie spodziewał, nawet ja sam. Osobiście nie liczyłem na wygraną, nawet przez pierwsze 7-10 kółek, gdy BuŁa "siedział mi na ogonie" i wszystko wskazywało na to, że da radę wyprzedzić niedoświadczonego kierowcę, jakim niewątpliwie jestem. Myślę, że zespół LegiaFans ma szansę na zwycięstwo w rozgrywkach, gdy będzie sumiennie pracował. Chcę bardzo podziękować mojemu koledze z drużyny - Lotokotowi. To on obmyślił ustawienia bolidu, które sprawdziły się fantastycznie. Mam nadzieję, że to moje niejedyne zwycięstwo i pokażę, na co jeszcze mnie stać :]




Buła - 15 October 2007, 19:25
Buła, Kolorowe Kredki

Popieram postulaty Martina ;) W kwalifikacjach imho wypadki trzeba zdecydowanie wyłączyć. Wystarczy jak w practice i w wyścigu będą częste wypadki :kekeke: A co do dni w którym mają być rozgrywane wyścigi, to mi tez zbytnio wtorki nie pasują. Moja propozycja to Środa i Sobota. Dwa wyścigi w ciągu tygodnia spokojnie wystarczą.

ps. Proszę o poprawne pisanie mojego nicka B-)




Johniss - 15 October 2007, 21:04
Johniss, Red Hot Naughty Bulls

Jechalem troche na zywiol, poniewaz nie mialem zadnych mozliwosci wczesniejszego treningu na tym torze, zreszta spoznilem sie na trening 10 minut. Sam wyscig nedzny, szczegolnie pierwsze okrazenie, gdzie, tradycyjnie zreszta, panowal chaos. Sle podziekowania kubusiowikwa za setup

ps. a mi w srode nie pasuje




Muciek - 16 October 2007, 09:16
Muciek, Luźne Gatki

Sędziowie się na mnie uwzięli. Zostałem wykluczony za jazdę pod prąd, choć cały czas poruszałem się w dobrą stronę. To zdarzenie pozbawiło mnie i mój zespołu realnej szansy na choćby punkt. Mam nadzieję, że takie rzeczy w przyszłości się nie powtórzą. W dodatku sędziowie uwzięli się także na mojego kolegę z zespołu dyskwalifikując również jego.

Nie pasuje mi w środę chyba, że wyścig odbywałby się z 30 minutowym opóźnieniem. Jeżeli chodzi o te osoby którym nie pasuje we wtorek bo mają wyścig w gpro. Ja też mam. Na pewno udało by się wam trafić na drugą połowę wyścigu w gpro. MRO trwało by maksymalnie do 21:00. Więc może przemyślcie moją propozycję.




Żyłek - 16 October 2007, 09:45
[ Mnie się wydaje, że w GPRO nie jest potrzebne obserwowanie waszego bolidu, ktory i tak stoi w miejscu. Sam grałem w to przez 3 sezony i tak jak Muciek mówi. Sądze, że zdążyli byście pod koniec wyścigu w GPRO wrócić.]




darker_b - 16 October 2007, 10:11
darker_b aka Witu, Rainbow II

Szkoda pavlo, że chcesz kończyć. Spróbuj jakiś reinstalek, zmiany portów w grze, zamykania zbednych aplikacji podczas grania itd itp. Jest troche możłiwosci.

Żyłek w poprzednim poście, sam nie dotrzymał zasad które ustalił :P (wygląd posta)

I pytanie ostatnie Czy dzisiaj jest ten wyścig?? I czy na torze Silverstone?




Żyłek - 16 October 2007, 10:29
Żyłek, Rainbow I

Ciii :) Jakieś decyzje trzeba podejmować. Wiem, że nie będzie nigdy tak, że wszystkim będzie pasować.

DZIŚ JEST WYŚCIG

20 tor Silverstone (25 okrążeń)




jakubkwa - 16 October 2007, 10:47
jakubkwa, Red Hot Naughty Bulls

Udało mi się pojechać zgodnie z założeniami inżynierów, więc jestem zadowolony. Nie miałem żadnych problemów z samochodem, który wydaje się znakomicie przygotowany do sezonu. Szkoda natomiast, że kłopoty z bolidem nie ominęły to mojego kolegi z zespołu, który przez usterki nie wyrobił normy treningowej :P Jestem pełen nadziei, że na Silverstone będziemy równie silni albo i silniejsi, mimo tego, że z wcześniejszej wersji kalendarza Mistrzostw wynikało, że drugi wyścig będzie w Indianapolis :P Prosiłbym organizatora o opublikowanie i przesłanie faksem władzom zespołu Red Hot Naughty Bulls kalendarza wyścigów do końca sezonu :>




Żyłek - 16 October 2007, 12:02
Organizator

Kolejność tras:

1. Interlagos
2. Silverstone
3. Monaco
4. Estambul
5. Bahrein
6. Monza
7. Indianapolis
8. Fuji
9. Melbourne
10. Shangai

Podaje bez dokładnych dat bo wszystko się może czasem zmieniać :)




Henkel - 16 October 2007, 13:56
Marcel, Renault

Niestety pierwszy wyscig sezonu okazal sie bardzo nieudany... Ogromne tudnosci z doborem ustawien bolidu, potem klopoty Pavlo, do tego do ostatniej chwili nie moglem zdecydowac sie na ile pitstopow pojechac... Wszystko to spowodowalo, iz do wyscigu przystepowalem lekko rozkojarzony co w ostatecznosci przelozylo sie na kiepska postawe - miedzy innymi przejechalem linie wyjazdu z boskow po pierwszym postoju co juz calkowicie przekreslilo moje szanse na uzyskanie dobrego miejsca.

Generalnie wiec siodma pozyje postrzegam jako sukces - nie spadlem na nizsza pozycje niz startowa, a na to sie zanosilo.

Mam nadzieje, ze w kolejnym wyscigu pojdzie mi o wiele lepiej. Jedyna dobra wiadomoscia jest to, iz chec na starty w barwach Renault F1 Team zglosil Smetek. Mam nadzieje, ze godnie zastapi on Pavlo, ktoremu chcialbym podziekowac za to, iz walczyl do konca... :)

Organizator

Dzis podczas sesji kwalifikacyjnej zostana wylaczone wypadki - faktycznie ostatnio qual przypominal szkole przetrwania wiec wszystkim powinno to wyjsc na dobre.




Karwas - 16 October 2007, 15:19
karwas (Cohones)
Mam pytanie do Gun'a czy będę potrzebny w tym wyścigu, bo nie wiem co z 2 kierowcą.




Henkel - 16 October 2007, 15:36
Marcel, Renault

Pomimo najszczerszych checi Smetek raczej nie da rady wystartowac juz w dzisiejszym wyscigu - z tego wzgledu reprezentowac Renault bedzie zapewne jeden kierowca.




Szczurek - 16 October 2007, 16:06
Sczurek, EMO

A ja uważam, że w momencie kiedy z gry odchodzi Pavlo należałoby zamienić pierwszą ligę z drugą. Wystarczy poptrzeć na czasy pierwszej czwórki z drugiej ligi i czasy pierwszej dwójki z pierwszej ligi. Nawet ja, który dojechałem daleko za czwartym Johnissem byłbym w pierwszej lidze trzeci. Ale jeżeli nie, to nie. Ja i tak bym w następnym sezonie pewnie spadł, więc dla mnie to obojętne. Ale trochę krzywdzące dla tych najlepszych.




krystiaan - 16 October 2007, 16:29
Grzelo, LegiaFans
Osobiście nie zgadzam się z pomysłem Szczurka. Ligi były po prostu losowane. I to zwykły przypadek, że akurat II liga jest silniejsza. Z czasem wszystko się wyrówna i najlepsi z drugiej ligi pojadą w pierwszej, zastępując słabszych.




Buła - 16 October 2007, 16:33
Buła, Kolorowe Kredki

Kolorowe Kredki poszukują 3 kierowcę ;) pw




martin - 16 October 2007, 16:34
martin, noname
Mimo, że jestem w drugiej lidze i jak do tej pory radzę sobie w niej dobrze, nie mogę się zgodzić z postulatem zamiany lig, wyrażonym przez Szczurka. Byłoby to niesprawiedliwe w stosunku naszych towarzyszy z obecnej ligi I. Natomiast chciałbym przedstawić kontrpropozycję. Otóż proponuję, by jak to już ktoś jeszcze w poprzednim temacie zaproponował, zamiast I i II ligi stworzyć grupę A i B, z których najlepsze zespoły stworzyły by w następnym sezonie ligę I, a ci słabsi II.




krystiaan - 16 October 2007, 16:55
Grzelo, LegiaFans
Mam pytanie dotyczące toru Silverstone. Z tego co się orientuję, to wyszła nowa wersja tej trasy i dlatego chcę się dowiedzieć, czy nie będzie problemów z dołączeniem do gry, gdy np. Henkel będzie miał starą wersję, a ja nową?

[update] Gdy będziecie chcieli zaktualizować czas, to pojawi się komunikat o starej wersji. Po wyjściu z gry i ponownym jej włączeniu toru nie będzie (tak było u mnie i u Martina). Dlatego zalecam ściągnięcie nowej wersji..




Henkel - 16 October 2007, 17:11
Organizator

podaj link do nowej wersji trasy.




krystiaan - 16 October 2007, 17:13
Grzelo, LegiaFans
Nie posiadam go, ponieważ ja ściągnąłem tą trasę poprzez próbę dołączenia do gry. Wyświetla się komunikat, że nie posiadamy takiej trasy i pyta, czy chcemy ją ściągnąć. Aktualnie mam utworzoną grę na tym torze, więc możecie tak ściągnąć, poprzez próbę dołączenia do mojej gry.




martin - 16 October 2007, 17:14
Jak klikniesz aktualizację czasu, to samo się ściągnie

Edyta mówi, że ktoś mnie ubiegł :keke:




Szczurek - 16 October 2007, 17:22
http://www.miniracingonline.com/descargas/...silverstone.zip

włala




Henkel - 16 October 2007, 17:29
Organizator

omg, no to niezle - niektorzy sie dowiedza, ze maja jechac na zupelnie nowym torze pewnie minuty przed wyscigiem - troche go zmienili... nawet wiecej niz troche :keke:




martin - 16 October 2007, 17:30
Mi tam się nowa wersja nawet podoba. Ale dziś już raczej nie pojedziemy :D.




krystiaan - 16 October 2007, 17:33
Grzelo, LegiaFans
W razie problemów z tamtym linkiem, podaję spakowaną przeze mnie trasę. LINK
Bardzo możliwe, że wyścig się dzisiaj jednak nie odbędzie, więc dla chętnych jest trening. Tam gdzie zawsze. Ja hostuję.




Johniss - 16 October 2007, 17:48
nowe silverstone jest niezbedne do sciagniecia! 2 liga dzis bedzie?




martin - 16 October 2007, 17:59
Nie sądzę. Nowa trasa różni się zasadniczo od starej i trzeba się do niej trochę przyzwyczaić. Proponuję przełożyć wyścig na jutro.




krystiaan - 16 October 2007, 18:00
Grzelo, LegiaFans
Liderująca w pierwszej lidze ekipa LegiaFans poszukuje 3. kierowcy. Chętni pisać na PM lub gg (na profilu). ;)




Henkel - 16 October 2007, 18:02

Nie sądzę. Nowa trasa różni się zasadniczo od starej i trzeba się do niej trochę przyzwyczaić. Proponuję przełożyć wyścig na jutro.
Jakby co to jutro ja serwera postawic nie moge :) Jechac zreszta tez nie, bo mnie w domu nie bedzie :]




Żyłek - 16 October 2007, 18:04
DZIŚ II LIGA TEŻ JEDZIE! Pisałem kilka postów wcześniej.




Szczurek - 16 October 2007, 18:08
A nie sądzicie, że ogłaszanie wyścigu jednego dnia, 8 godzin przed faktem jest chamskie i niepoważne? Nie każdy siedzi 24h/dobre przy kompie i czyta forum. Powinien być minium jeden dzień, a najlepiej dwa dni wyprzedzenia.




martin - 16 October 2007, 18:08
Jak sobie chcecie. Ja mogę jechać.




Żyłek - 16 October 2007, 18:10

A nie sądzicie, że ogłaszanie wyścigu jednego dnia, 8 godzin przed faktem jest chamskie i niepoważne? Nie każdy siedzi 24h/dobre przy kompie i czyta forum. Powinien być minium jeden dzień, a najlepiej dwa dni wyprzedzenia.

Racja. Zgadzam się i przepraszam. Od następnego będę wcześniej informował.




Szczurek - 16 October 2007, 18:13
dzisiaj to i mi nie przeszkadza, bo jestem w domu. ale np. przy kompie mnie nie było od niedzieli aż do dzisiaj po południu i gdyby wyścig był wczoraj to za chiny bym o nim nie wiedział.

edit: dzisiaj jeżeli nie pojawi się mixerczak, to za niego pojedzie krzysfiol




Żyłek - 16 October 2007, 18:19
Organizator

DLA PIERWSZEJ LIGI SERVER STAWIA "Marcel"

DLA DRUGIEJ LIGI SERVER STAWIA "Żyłek"




lotokot - 16 October 2007, 18:22
lotokot, LegiaFans

Trzeba przyznać, że szefostwo i kierowcy naszej ekipy nie są zachwyceni zmianami przeprowadzonymi na torze, ale jeśli "góra" tak postanowiła, to nie mamy nic do powiedzenia i z wielką chęcią utrzymamy się na czele klasyfikacji konstruktorów nawet na tak zmienionej trasie.




Szczurek - 16 October 2007, 18:46
Szczurek, EMO

krzysfiol ma awarię neta, więc zespół EMO będzie prawdopodobnie reprezentowany tylko przez moją skromną osobę.




Arsen - 16 October 2007, 19:01
Gun, Cohones

Jako że Szramek nie dał znaku życia, zastąpi go Karwas do końca sezonu.




Wojtmen - 16 October 2007, 19:32
Wojtmen, Luźne gatki

Nie wiem czy pojadę, mam problemy z netem raz działa raz nie. Chciałem przeprosić mojego kolegę z zespołu Mućka.. Może mi się uda wbić, jeszcze ta nowa trasa :/




og02r - 16 October 2007, 19:48


A nie sądzicie, że ogłaszanie wyścigu jednego dnia, 8 godzin przed faktem jest chamskie i niepoważne? Nie każdy siedzi 24h/dobre przy kompie i czyta forum. Powinien być minium jeden dzień, a najlepiej dwa dni wyprzedzenia.

Racja. Zgadzam się i przepraszam. Od następnego będę wcześniej informował.

no będę wdzięczny...




Szczurek - 16 October 2007, 19:56
Szczurek, EMO

ofiszjal rizalts

Co do samego wyścigu to cały czas próbowałem dogonić Mućka, który nie popełniał błędów, a jeżeli nawet to nie większe niż ja. Pod koniec mi się to prawie udało, ale jednak to on dojechał na drugim miejscu.




Henkel - 16 October 2007, 19:59
Wyniki drugiego wyscigu w I lidze

Jak tak dalej pojdzie to sie wycofam... :doh!: Jezdze tragicznie.




Karwas - 16 October 2007, 20:00

Gun, Cohones

Jako że Szramek nie dał znaku życia, zastąpi go Karwas do końca sezonu.

Oj lepiej żeby dał jakiś sygnał, bo sami widzicie jak prowadze ;].




martin - 16 October 2007, 20:01
martin, noname

Co tu komentować. W kwalifikacjach byłem drugi, ale na starcie mnie zepchnęli z trasy i wylądowałem daleeeko. Ostatecznie spadłem na 6. pozycję i co tu dużo mówić, to nie był dobry wyścig.




jakubkwa - 16 October 2007, 20:02

ofiszjal rizalts
Nie takie ofiszjal, bo mnie tam nie ma, a że jechałem to jestem pewien :> Dobre wyniki ma zawsze host, inni niekoniecznie.




Żyłek - 16 October 2007, 20:08
Silverstone:

1. Johniss (Red Bull) - 10 pkt
2. Muciek (Luźne gatki) - 8 pkt
3. Szczurek (EMO) - 6 pkt
4. jakubkwa (Red Bull) - 5 pkt
5. dviper (Rainbow I) - 4 pkt
6. mix (EMO) - 3 pkt
7. martin (noname) - 2 pkt
8. Żyłek (Rainbow I) - 1 pkt

Klasyfikacja ogólna konstruktórów:

1. Red Bull (Johniss&jakubkwa) - 30 pkt
2. Rainbow I (dviper&Żyłek) / EMO (Szczurek&Mix) - 13 pkt
3. Noname (og0r&martin) - 9 pkt
4. Luźne Gatki (Muciek&Wojtmen) - 8 pkt

Klasyfikacja ogólna kierowców:

1. jakubkwa & Johniss (Red Bull) - po 15 pkt
2. dviper (Rainbow I) - 12 pkt
3. Szczurek (EMO) - 10 pkt
4. Muciek (Luźne Gatki) / martin (noname) - 8 pkt
5. Ustian (noname) / mix (EMO) - 3 pkt
6. Żyłek (Rainbow I) - 1 pkt
7. Wojtmen (Luźne Gatki) - 0 pkt

Screen z gry - http://img142.images...beztytuuri3.jpg




Szczurek - 16 October 2007, 20:09


ofiszjal rizalts
Nie takie ofiszjal, bo mnie tam nie ma, a że jechałem to jestem pewien :> Dobre wyniki ma zawsze host, inni niekoniecznie.

ok, to przepraszam. po prostu Żyłek poprosił o skrina to zrobiłem. następnym razem się wstrzymam z upublicznieniem. :)




krystiaan - 16 October 2007, 20:22
Grzelo, LegiaFans
W tym całym zamieszaniu widziałem szanse na swoje ponowne zwycięstwo. Udało mi się już na pierwszym kółku wyprzedzić Bułę i do końca już nie oddałem prowadzenia. Ogromnie zdziwiłem się, że udało mi się zyskać 24 sekundy przewagi nad drugim kierowcą. :o Bardzo się cieszę z tej wygranej, która umocniła mnie na pozycji lidera, a mój zespół na prowadzeniu w klasyfikacji konstruktorów. Gratuluję też Lotokotowi, który pokazał, że LegiaFans może zawojować ligę CMF. :winner:
Chciałem też przekonać Henkela, żeby się nie wycofywał i starał walczyć. Na pewno w którymś z wyścigów uda Ci się pokazać wszystkie atuty. :keke:
Pomyśl, naprawdę nie warto..




Buła - 16 October 2007, 20:55
Znów wywalczone PP, no ale i tak standardowo jebłem w jakiś słupek na pierwszym okrążeniu i Grzelo trochę mi odskoczył. Przez kilka okrążeń jeszcze nie było tak źle, przewaga chyba nie przekraczała 5 sekund, lecz później z okrążenia na okrążenie było już coraz gorzej. Po 1 picie zrobiło się ciasno, przez chwile jechałem nawet 4. Potem z Darkerem stoczyłem zażartą walkę o 2 miejsce, udało mi się na szczęście od niego odskoczyć. Pod koniec wyścigu miałem już sporą przewagę nad 3 zawodnikiem, lecz za drodze stanął mi Karwas. Zaczął mnie blokować co trwało chyba z całe okrążenie. Naprawdę rispekt :ke: Koło niego powiewała jakaś dziwna niebieska flaga ( hmm ciekawe co ona oznaczała :kekeke: ) Niestety sędziom się nie spodobała jego walka i dostał karę ( hmm dlaczego ? :kekeke: może ma to coś wspólnego z tą niebieską flagą :lol: ) Przez to zdarzenie Lotokot zbliżył się niebezpiecznie blisko. Udało się jednak utrzymać 2 miejsce...

ps. już całkiem serio imo przydałoby się wprowadzić jakąś karę np. ujemne punkty dla zawodnika i dla teamu za blokowanie na niebieskiej fladze. Co organizatorzy myślą o tym pomyśle ? :>




Żyłek - 16 October 2007, 21:29
OGÓLNE WYNIKI I i II LIGI + PODSUMOWANIE


Silverstone, I LIGA:

1. Grzelo (LegiaFans) - 10 pkt
2. Buła (Kolorowe Kredki) - 8 pkt
3. lotokot (LegiaFans) - 6 pkt
4. Gun (Cohones) - 5 pkt
5. Darker_b (Rainbow II) - 4 pkt
6. Karwas (Cohones) - 3 pkt
7. Henkel (Renualt) - 2 pkt

Klasyfikacja ogólna konstruktórów:

1. LegiaFans (Grzelo&lokot) - 30 pkt
2. Kolorowe Kredki (BuŁa&Trzmielu) - 21 pkt
3. Cohones (Gun&Karwas) - 15 pkt
4. Rainbow II (qubiak&darker_b) - 7 pkt
5. Renault (Henkel&pavlo) - 4 pkt

Klasyfikacja ogólna kierowców:

1. Grzelo (LegiaFans) - 20 pkt
2. BuŁa (Kolorowe Kredki) - 16 pkt
3. Gun (Cohones) - 11 pkt
4. lotokot (LegiaFans) - 10 pkt
5. Trzmielu (Kolorowe Kredki) - 5 pkt
6. Henkel (Renault) - 4 pkt
7. karwas (Cohones) - 4 pkt
8. darker_b (Rainbow II) - 4 pkt
9. Qubiak (Rainbow II) - 3 pkt

Screen z gry - http://img502.images...31/race2rr9.jpg


Największe zaskoczenie: Zespół LegiaFans. Zespół debiutujący w I LIDZE CMF potwierdza, że ich wyniki na Interlagos nie były dziełem przypadku. Kolejna świetna jazda Grzela, który wyrasta na najlepszego kierowce całej ligi. Grzela wspomaga też świetnie jeżdżący lotokot, który na torze Silverstone zajął 3 miejsce. LegiaFans w klasyfikacji konstruktorów odskoczyła już Kolorowym Kredkom na 9 pkt. Na dziś dzień walka o mistrza powinna rozstrzygnąć się między tymi dwoma zespołami.

Największe rozczarowanie: Henkel. W zespole Reanult źle się dzieje. Po wyścigu na Interlagos z zespołu odszedł jeden z najlepszych kierowców w historii CMF - Pavlo. Zastąpił go młody zdolny kierowca - Smetek - który swojego czasu zbierał doświadczenie w jednym zespole z mixerczakiem (teraz mix występuje w II Lidze z zespole EMO). Smetek z powodów rodzinnych nie mógł pojawić się na starcie wyścigu, a Henkel sam nie daje sobie rady zdobywając tylko 2 pkt na torze Silverstone. Jeśli tak dalej pójdzie to zespół Renault czeka spadek o ligę niżej...


Silverstone, II LIGA:

1. Johniss (Red Bull) - 10 pkt
2. Muciek (Luźne gatki) - 8 pkt
3. Szczurek (EMO) - 6 pkt
4. jakubkwa (Red Bull) - 5 pkt
5. dviper (Rainbow I) - 4 pkt
6. mix (EMO) - 3 pkt
7. martin (noname) - 2 pkt
8. Żyłek (Rainbow I) - 1 pkt

Klasyfikacja ogólna konstruktórów:

1. Red Bull (Johniss&jakubkwa) - 30 pkt
2. Rainbow I (dviper&Żyłek) / EMO (Szczurek&Mix) - 13 pkt
3. Noname (og0r&martin) - 9 pkt
4. Luźne Gatki (Muciek&Wojtmen) - 8 pkt

Klasyfikacja ogólna kierowców:

1. jakubkwa & Johniss (Red Bull) - po 15 pkt
2. dviper (Rainbow I) - 12 pkt
3. Szczurek (EMO) - 10 pkt
4. Muciek (Luźne Gatki) / martin (noname) - 8 pkt
5. Ustian (noname) / mix (EMO) - 3 pkt
6. Żyłek (Rainbow I) - 1 pkt
7. Wojtmen (Luźne Gatki) - 0 pkt

Screen z gry - http://img142.images...beztytuuri3.jpg


Największe zaskoczenie: Muciek. Kierowca "Luźnych Gatek" był największym zaskoczeniem ostatniego wyścigu. Po tym jak został wykluczony kilka dni temu z wyścigu na Interlagos pokazał, że stać go na wiele. Zdobył pierwsze punkty dla swojego zespołu i w klasyfikacji indywidualnej wysunął się na 4 miejsce.

Największe rozczarowanie: Żyłek. To nie jest ten sam kierowca co kilka miesięcy temu. Na torze Silverstone popełnił za dużo błędów. Najpierw przy pierwszym pit stopie zatankował paliwo nie zmieniając opon, a kiedy chciał naprawić swój błąd przy następnym zjeździe to założył opony na deszcz. 3 pit stopy w tym dwa nieplanowane i Żyłek zajmuje ostatnie miejsce i zyskuje tylko 1 pkt.

[Grzelo - dziękuje za pomoc :*]




lotokot - 16 October 2007, 21:31
lotokot, LegiaFans

Piękny wynik, jestem zachwycony. O Grzelo nie będę sie wypowiadał, bo to klasa sama w sobie, co potwierdził dzisiejszy wyścig. Moją radość psuje jednak incydent, który miał miejsce w boksach tuż po zakończeniu wyścigu. Podbiegł do mnie kierowca Gun i z pianą na ustach zaczął coś krzyczeć, chyba po chińsku. Niestety nie zrozumiałem o co chodzi, ale domyślam się, że mój rywal miał mi za złe moje wyprzedzenia na przedostatnim zakręcie, które kosztowało go miejsce na podium. Nie był to taki pierwszy mój manewr w tym wyścigu, ale muszę stwierdzić, że inni też jakoś nie oszczędzali łokci, aby się wysunąć na czoło stawki. Cóż, life is brutal i nie ma co sie rozczulać nad sobą.




Smetek - 16 October 2007, 21:45
Smetek, Renault
wersja oficjalna podana do mediow rozni sie od rzeczywistej :P Smetek pracowal w pocie czoła w tajnych Laboratoriach Fizyki Ciała stałego, udało się opracować nową technologię, dzięki której silniki Renault nie bedą ulegały nadmiernemu przegrzaniu co przełoży się na lepsze osiągi, ciekły azot czyni cuda.




Muciek - 16 October 2007, 22:13
Muciek, Luźne Gatki

Wspaniałe osiągnięcie jakim jest drugie miejsce w tym wyścigu na pewno mnie zmotywuje do dalszych sukcesów. Jeżeli chodzi o przebieg wyścigu to był dla mnie bardzo stresujący. Z każdym okrążeniem ciśnienie mi rosło ponieważ wiedziałem, że za mną jedzie Szczurek gotów wyprzedzić mnie w każdej chwili. W wyścigu tym zaprezentowałem nowy bolid zespołu, który mam nadzieje będzie towarzyszył mi i Wojtmenowi do końca sezonu.




Arsen - 17 October 2007, 05:46
Gun, Cohones

Tak, to prawda, że po wyścigu postanowiłem porozmawiać z lotokotem, lecz jedynie cud w postaci szefa mojego teamu sprawił, że do naszego dialogu nie doszło. Jestem zawiedziony manewrem wyprzedzania mnie na ostatnim kółko, na jednym z ostatnich zakrętów; lotokot zachował się bardzo niekulturalnie wjeżdżając we mnie, przez co chyba uderzyłem w pachołki i straciłem szansę na podium :]. Wnoszę o karę dla tego kierowcy w postaci cofnięcia go o jedno miejsce! Lotokot przynosi hańbę prawdziwej Formule1! ;).




darker_b - 17 October 2007, 09:04
darker_b aka Witu, Rainbow II

Mnie się ogólnie podobało. Było sporo walki, chociaż straciłem na niej całe opony. Zła strategia pit stopu no i ta kara "drive through" za za szybką jazdę w boksie pogrzebała moje szanse na jaka kolwiek walkę. W dniu wczorajszym Grzelo był całkowicie poza zasięgiem, jak kiedyś pavlo. Ogromne gratulacje.
Mam tylko jedną uwagę, jeżeli zegar w kwalifikacjach pokazuje, że trwają 15min to niech tyle trwają. Podczas quala, czy wyscigu wyłaczam czat w grze, coby mnie nie rozpraszał. W tym przypadku miałem chyba najwiecej paliwa z całej stawki i stopniowo dopiero się rozpędzałem. Wydaje mi się nawet, że w momencie gdy qual został wyłączony miałem mniej więcej taką ilość paliwa, z jaką Grzelo wystartował do quala w ogóle. (miałem wahy na ok. 8 kółek jeszcze) :P

I proszę by pojawił się tu teraz link, do wersji toru Monaco, na którym będziemy się ścigać w następnej rundzie. Zeby znów nie było niespodzianek, że część stawki podobnie jak ja wlasnie stawia swoje pierwsze kroki na nowym torze.

B)




Henkel - 17 October 2007, 11:11
Organizator

Moj blad... Nastepnym razem Q bedzie trwal 15 minut tak jak w pierwszym wyscigu. Wypada mi tylko przeprosic.




krystiaan - 17 October 2007, 15:07
Grzelo, LegiaFans
Jest mi niezwykle miło, gdy słyszę takie słowa. Porównywanie mnie do Pavlo jest ogromnym wyróżnieniem, nie wiem nawet, czy na to zasługuję. Przed startem ligi miałem nadzieję, na miejsce w pierwszej piątce, po zwycięstwie w Brazylii moje aspiracje urosły do podium. Teraz wiem, że chcę walczyć o zwycięstwo w moim debiutanckim sezonie. Bardzo się cieszę, że jestem w drużynie z Lotokotem. Fantastycznie się uzupełniamy i jako debiutanci sprawiamy wielką niespodziankę.
No cóż, Martinowi pozostaje jedynie żałować, że mnie nie chciał ;)
Panowie, co jest? Nikt nie chce dołączyć do drużyny LegiaFans? Mogę obiecać, że pierwszy wyścig, w którym byście pojechali odbędzie się już w następnym tygodniu, gdy Lotokot w sprawach rodzinnych :] nie będzie mógł wystartować w Grand Prix.

[Żyłek - nie ma za co :* ]




lotokot - 17 October 2007, 15:19
lotokot, LegiaFans

To prawda, w przyszłym tygodniu nie będzie mnie od wtorku do czwartku.
Co do incydentu. Panie Gun, proszę wziąć sobie na wstrzymanie i przypomnieć sobie sytuację, kiedy to ja zostałem przez Pana wyprzedzony. Tak, tak. Wtedy też zostałem wypchnięty i gdyby nie to pewnie odjechałbym w spokoju i nie doszłoby w ogóle do tej sytuacji.
Z tego miejsca chciałbym zaapelować do wyprzedzanych. W miarę możliwości zjedźcie na bok albo chociaż zostawcie miejsce po wewnętrznej. Jest naprawdę denerwujące, gdy trud kliku szybkich okrążeń jest niweczony przez wpadnięcie w rywala, który teoretycznie musi ustąpić miejsca.




martin - 17 October 2007, 15:22
Ja się zaczynam zastanawiać, czy nie zrezygnować udziału w lidze. Po prostu nie mogę pogodzić nauki MRO, które bądź co bądź, zabiera trochę czasu. W najbliższym wyścigu niemal na 100% nie wystąpię, więc Ustian niech się już szykuje do wyścigu, a potem zobaczymy. Zresztą i tak jakoś specjalnie dobrze nie jeżdżę, więc nie będzie mi specjalnie żal.




og02r - 17 October 2007, 22:44

Ja się zaczynam zastanawiać, czy nie zrezygnować udziału w lidze. Po prostu nie mogę pogodzić nauki MRO, które bądź co bądź, zabiera trochę czasu. W najbliższym wyścigu niemal na 100% nie wystąpię, więc Ustian niech się już szykuje do wyścigu, a potem zobaczymy. Zresztą i tak jakoś specjalnie dobrze nie jeżdżę, więc nie będzie mi specjalnie żal. Nie chodzi o wyniki ;)




darker_b - 17 October 2007, 22:45
darker_b aka Witu, Rainbow II
ja powiem tylko, Tor, tor, tor... :D zeby wszyscy mieli jeden jakiś link dac czy coś.
I kiedy nastepny wyscig?? :)




Żyłek - 17 October 2007, 22:47
Prawdopodobnie :

NIEDZIELA - godzina 20.30

Trasa: MONACO




lotokot - 18 October 2007, 17:22
lotokot, LegiaFans

Prowadzone są dość zaawansowane rozmowy w sprawie pozyskania trzeciego kierowcy do naszego teamu. Mogę tylko zdradzić, że jest to młody i perspektywiczny zawodnik, który może solidnie zamieszać w stawce.
Najprawdopodobniej pojadę w wyścigu na torze w Istambule, gdyż sytuacja się wyklarowała. Nie wiem jednak w jakiej będę formie, więc mam prośbę, aby Grzelo nie oczekiwał ode mnie cudów. Mogę obiecać tylko, że pojadę na maksimum swoich mozliwości :)




Żyłek - 20 October 2007, 17:38
ORGANIZATOR

PRZYPOMINAM! JUTRO 20.30 - TOR: MONACO




Szczurek - 20 October 2007, 18:06
Szczurek, EMO

Ja bym wnioskował o zmiane terminu wyścigu na poniedziałek w związku z jutrzejszymi wyborami i całą relacją, która będzie prowadzona od godziny 20.




lotokot - 20 October 2007, 18:12
lotokot, LegiaFans
Jeśli wniosek kierowcy Szczurka zostanie przyjęty, to proszę o rozpoczęcie się wyścigu w okolicach godziny 19.30, gdyż w późniejszych godzinach mogę być niedostępny z powodu wyjazdu.




krystiaan - 20 October 2007, 18:38
Grzelo, LegiaFans
Ja proponuję nie przenosić wyścigu. Wstępne wyniki zostaną podane już o 20.00, więc pół godziny później powinno być już wszystko jasne. Poza tym wyścig rozpocznie się ok. 21, więc nie powinno być problemów. Jak dla mnie nie powinno być żadnej zmiany. Termin ustalony, więc trzymajmy się tego.




Trzmielu - 20 October 2007, 19:50
Trzmielu, Kolorowe Kredki

Popieram Grzela jutro wyścig powinien odbyć się w normalnych godzinach.

Mogę się dowiedzieć ile kółek będziemy robić? Bo już się zastanawiam nad taktyką :D




Arsen - 20 October 2007, 19:57
Bodaj 25.




Henkel - 20 October 2007, 21:07
Organiator

Tak, 25.




Trzmielu - 20 October 2007, 21:12
Trzmielu, Kolorowe Kredki

Będzie ciężko... ja jeszcze nie przejechałem żadnego krążenia bez uderzenie w bandę. Najlepszy czas coś około 55sek. Wiec liczę tylko na małe punkciki. :D




lotokot - 20 October 2007, 21:28
lotokot, LegiaFans
Bardzo się cieszę, że wyścig zostanie rozegrany w pierwotnym terminie. Pozostaje tylko mieć nadzieję, że liczba błędów, które popełnię ja i Grzelo będzie jak najmniejsza i pozwoli nam na utrzymanie prowadzenia w klasyfikacji generalnej.
Trzeba przyznać, że Monaco to jeden z najtrudniejszych torów i amatorzy tacy ja my mają problemy z przejechaniem kółka bez uderzenia w bandę. Jestem gotów stwierdzić, że wygra ten kto popełni najmniej błędów, a nie ten, kto pojedzie najszybsze kółko w wyścigu.




Ustiano - 21 October 2007, 09:05
Mnie dziwi rekord na tym torze 46 sek. Kurde ten gosciu mial chyba powylaczane bandy. Tor naprawde trudny. Waska droga i wiele zakretow pokonywanych na pelnej szybkosci. Tak jak mowicie ciezko jest przejechac okrazenie bez uderzenia w bande. Taktyka - dobre miejsce w qual:)




Henkel - 21 October 2007, 09:10
Marcel, Renault

Po dwoch tragicznych wyscigach szczerze licze, ze w koncu zla passa sie odwroci... Odbylem sporo treningow na torze i udalo mi sie w o pare sekund poprawic swoj poprzedni rekord - teraz wszystko zalezy od dobrego quala, dobrej strategii oraz... dobrego wejscia w pierszy zakret :)

Tor rzeczywiscie nie wybacza bledow i dzisiaj na trasie moze byc naprawde ciekawie.




Karwas - 21 October 2007, 09:19
Karwas, Cohones

Zgadzam się z przedmówcą to będzie interesujący wyścig. Dużo miejsca do blokowania co nie Buła ;], a tak na serio to teraz będę się starał nie blokować ;D




Szczurek - 21 October 2007, 09:22
Szczurek, EMO

To znowu ja poprzynudzam trochę. Poprosiłbym chociaż o przeniesienie wyścigu kilka minut po 21.




Żyłek - 21 October 2007, 09:38
Organizator

Jeśli się reszta zgodzi to wyścig może być o 20.45 (czyli wtedy Q zaczynałyby się o 21).




Buła - 21 October 2007, 10:11
Buła, Kolorowe Kredki

Jestem za ;) Ciszę wyborczą przedłużyli o 20 minut, to my o te ~20 minut możemy przesunąć wyścig :D




Arsen - 21 October 2007, 10:37
Gun, Cohones

Nie mam nic przeciwko przesunięciu godziny wyścigu.




Karwas - 21 October 2007, 16:46
Karwas Cohones

A może tak dla odmiany pojedziemy w deszczu? ;]




Żyłek - 21 October 2007, 17:08

Karwas Cohones

A może tak dla odmiany pojedziemy w deszczu? ;]


Organizator

Wtedy dla niektórych jeszcze bardziej może lagować. Chociaż kiedyś możemy sprawdzić na treningu i oczywiście warunki pogodowe będę podawał wcześniej :)




Henkel - 21 October 2007, 17:50
Marcel, Renault

Mi 21 pasuje - wtedy zaczelibysmy Q, wyscig o 21:15.

Deszcz kiedys tam mozna sprobowac - ale generalnie to wtedy jest jedna wielka masakra, bo przyczepnosc jest naprawde tragiczna :]




Szczurek - 21 October 2007, 19:26
Szczurek, EMO

Cisza przedłużona do 21.




krystiaan - 21 October 2007, 19:28
Grzelo, LegiaFans
Myślę, że dalsze przekładanie rozpoczęcia byłoby całkowicie bez sensu.




Żyłek - 21 October 2007, 19:33
WYŚCIG O 21 (to znaczy Q o 21)




Karwas - 21 October 2007, 19:33
Karwas Cohones

Coś mi hamachi szaleje jak klikam na powiadomienie o nowej wiadomości wywala mi błąd, próbowałem przeinstalować ale nic nie pomogło mam nadzieje że nie będzie to przeszkadzać w trakcje gry.




Henkel - 21 October 2007, 20:42
Oranizator
Wyniki III wyscigu

Marcel, Renault
Kolejny tragiczny wyscig po dobrych kwalifikacjach... Jak czlowiek za bardzo chce to zwykle nic nie wychodzi... Tyle tytulem komentarza.




lotokot - 21 October 2007, 20:45
lotokot, LegiaFans
Plan został spełniony w 100 &. Jestem zadowolony z dubletu i powiększenia przewagi nad resztą stawki w klasyfikacji konstruktorów.
Dzięki Grzelo za wyrozumiałość :].




Ustiano - 21 October 2007, 20:52
Ustian, Noname

Bardzo mi przykro, ze udalo mi sie pojechac tylko qual. Trudno, bo byla szansa na punkty. Mam wrazenie, ze niektorzy nie widza mojego bolidu i dlatego mnie tak taranuja. Panowie ja mam inne ustawienia od was i dlatego szybciej przyspieszacie, ale to nie znaczy ze macie po mnie przejechac. Pozdrawiam




krystiaan - 21 October 2007, 20:52
Grzelo, LegiaFans
Bardzo fajnie, że LegiaFans zdobyło dublet w tym wyścigu. Gdy widziałem, że mamy niespełna minutę przewagi nad resztą, chciałem pojechać agresywniej i wyprzedzić Lotokota :] Gdy się z nim zrównałem, to wjechałem w bandę i straciłem ok. 5 sekund. Mimo przypomnień Karwas nadal nie wie co to jest niebieska flaga. Na walce z wyprzedzeniem Go, uszły mi w sumie ze 3 sekundy. Mimo wszystko cieszę się z rezultatów i serdecznie gratuluję mojemu kumplowi z teamu pierwszej wygranej. Nasza drużyna pokazała, że będzie bardzo ciężko pokonać nas w klasyfikacji generalnej konstruktorów. Moje drugie miejsce umocniło mnie na prowadzeniu w rankingu. Liczę na mistrzostwo i obiecuję kibicom (:kekeke:), że zrobię wszystko, co w mojej mocy aby to osiągnąć.




Pavulon - 21 October 2007, 20:54
Pavulon, emeryt

Mimo przypomnień Karwas nadal nie wie co to jest niebieska flaga. Na walce z wyprzedzeniem Go, uszły mi w sumie ze 3 sekundy.
Chciałbym jedynie zauważyć, że to kierowca dublujący, względnie wyprzedzający, powinien zjechać z optymalnego toru jazdy, mijając drugi bolid, a nie na odwrót.




Arsen - 21 October 2007, 20:55
Gun, Cohones

1.Chyba najtrudniejszy i najgłupszy zarazem tor w MRO.
2.Dudniący telewizor obok.

Te dwie rzeczy skutecznie wykluczyły mnie z walki o chociaż ostatnie miejsce na podium.
Poza tym jestem za wyłączeniem wypadków. Dlaczego? Ano dlatego, że realności mało dodają, a skutecznie odbierają przyjemność z gry. Bo ja rozumiem walkę 1na1, ale bez skaczących bolidów, które teraz są za mną, a za sekundę są przede mną przywalając we mnie przy tym... Mam nadzieję, że organizatorzy chociaż pomyślą o pomyśleniu nt. tej propozycji ;).




krystiaan - 21 October 2007, 20:58
Grzelo, LegiaFans
Oczywiście się z Tobą zgadzam, ale dublowany nie powinien blokować drogi i zwolnić, widząc że dublujący wyjeżdża z boksu i ma szanse na wyprzedzenie lidera. Mimo to wybaczam Ci, Karwas :]




mixerczak - 21 October 2007, 21:11
mixerczak, EMO
5 (ostatnie) miejsce, mimo tego, że wchodząc w ostatni zakręt byłem 3. Zabrakło JEDNEGO LITRA w baku. Po drodze przytrafił się też karny pitstop za najechanie na głupią linię wyjazdu. Reasumując - hardkorowa taktyka na 1 pit była w założeniach bardzo dobra, kierowca i wykonanie - do dupy :keke:




Wojtmen - 22 October 2007, 06:56
Wojtmen, Luźne Gatki

Jakiś fatalny pech mnie prześladuje. Jeździłem kwalifikacje bez żadnego problemu, ale oczywiście gdy zaczął się wyścig, rozłączyło mnie. Gdy wróciłem miałem już 2 okrążenia do tyłu, także nie było sensu kontynuować. Na dodatek przyczyniłem się do wycofania mojego kolegi Mućka, za co chciałem go przeprosić :(




darker_b - 22 October 2007, 07:31
darker_b aka Witu, Rainbow II

Ze względu na końcowe rozliczenia w pracy zespół Rainbow II w pełnym składzie (ja i qubiak) zaliczył DNS. I nie pomogło nam nawet przesunięcie godziny niestety. Mam nadzieję, że już nic nie przeszkodzi nam jechać w następnym wyścigu.

I moje standardowe nudne pytanie, jaki teraz tor jedziemy ?? :)




Żyłek - 22 October 2007, 10:30

Monaco (3/10) I LIGA CMF

1. Lotokot (LegiaFans) - 10 pkt
2. Grzelo (LegiaFans) - 8 pkt
3. Bula (KoloroweKredki) - 6 pkt
4. Trzmielu (Kolorowe Kredki) - 5 pkt
5. Gun (Cohones) - 4 pkt
6. Smetek (Renault) - 3 pkt
7. Karwas (Cohones) - 2 pkt
8. Henkel (Reanult) - 1 pkt

Klasyfikacja ogólna konstruktórów:

1. LegiaFans (Grzelo&lokot) - 48 pkt
2. Kolorowe Kredki (BuŁa&Trzmielu) - 32 pkt
3. Cohones (Gun&Karwas) - 21 pkt
4. Renault (Henkel&pavlo/ Smętek) - 8 pkt
5. Rainbow II (qubiak&darker_b) - 7 pkt

Klasyfikacja ogólna kierowców:

1. Grzelo (LegiaFans) - 28 pkt
2. BuŁa (Kolorowe Kredki) - 22 pkt
3. lotokot (LegiaFans) - 20 pkt
4. Gun (Cohones) - 15 pkt
5. Trzmielu (Kolorowe Kredki) - 10 pkt
6. karwas (Cohones) - 6 pkt
7. Henkel (Renault) - 5 pkt
8. darker_b (Rainbow II) - 4 pkt
9. Qubiak (Rainbow II) - 3 pkt / Smetek (Renault) - 3 pkt


Największe zaskoczenie - Kolorowe Kredki. Zespół mający w składzie takich kierowców jak Bula i Trzmielu coraz to śmielej atakują liderujących w tabeli konstruktorów LegiaFans. W pierwszej lidze widoczny jest teraz podział na te dwa zespoły i wszystkie inne. Team Cohones stara się doścignąć czołówkę lecz traci już 11 punktów. Wyraźnie od reszty odstają Renault i Rainbow II.

Największe rozczarowanie - Rainbow II. Na torze w Monako nie pojawił się żaden z kierowców tego zespołu. Z takim podejściem czeka ich w 100% spadek do II ligi. Panowie z Rainbow II do bezpiecznego miejsca, które zagwarantowałoby im utrzymanie w I lidze tracą już 14 punktów...


Monaco (3/10) II LIGA CMF

1. jakubkwa (Red Bull) - 10 pkt
2. dviper (Rainbow I) - 8 pkt
3. Szczurek (EMO) - 6 pkt
4. Żyłek (Rainbow I) - 5 pkt
5. mixer (EMO) - DNQ
6. Muciek (Luźne Gatki) - DNQ
7. Ustian (noname) - DNQ
8. Wojtmen (Luźne Gatki) - DNQ

Klasyfikacja ogólna konstruktórów:

1. Red Bull (Johniss&jakubkwa) - 40 pkt
2. Rainbow I (dviper&Żyłek) - 26 pkt
3. EMO (Szczurek&Mix) - 19 pkt
4. Noname (og0r&martin) - 9 pkt
5. Luźne Gatki (Muciek&Wojtmen) - 8 pkt

Klasyfikacja ogólna kierowców:

1. jakubkwa (Red Bull) - 25 pkt
2. dviper (Rainbow I) - 20 pkt
2. Szczurek (EMO) - 16 pkt
3. Johniss (Red Bull) - 15 pkt
4. Muciek (Luźne Gatki) / martin (noname) - 8 pkt
5. Żyłek (Rainbow I) - 6 pkt
6. Ustian (noname) / mix (EMO) - 3 pkt
7. Wojtmen (Luźne Gatki) - 0 pkt


Największe zaskoczenie: Szczurek. Zespół EMO gdyby nie popełniał aż tylu błędów to teraz mógłby liderować w tabeli II ligi. Podczas ostatniego wyścigu mixerowi (który jechał na dobrym 4 miejscu) na ostatnim okrążeniu zabrakło paliwa. Oj taktycy zespołu EMO popełnili ogromny błąd, który w późniejszym czasie może sporo kosztować. Jednak zespół EMO ma Szczurka, który z wyścigu na wyścig pokazuje, że jest nawet w pojedynkę wprowadzić zespół do I ligi.

Największe rozczarowanie: Johniss. Właściwie jego brak. Jeden z najlepszych kierowców obok jakubkwy i dvipera nie stawił się na starcie wyścigu. Przez takie zagranie w klasyfikacji ogólnej kierowców wyprzedził do dviper i Szczurek, a za plecami już pojawili się trzej inni kierowcy. My wszyscy wiemy, że team Red Bull jest faworytem do awansu, ale Panie Johniss - jakubkwa sam nie wywalczy awansu!

Następna trasa - Estambul

Propozycja - wtorek godzina 20. Pasuje?




Pavulon - 22 October 2007, 10:43
Zdaje się, że znalazłem przyczynę moich problemów. Tą przyczyną był bolid Renault, bowiem gdy jechałem innym bolidem, nic się nie działo, a jak wracałem do Renówki, to cała sytuacja z zacinaniem się powtarzała. Prawdopodobnie wrócę do ścigania, jeśli mi to umożliwicie :P Będę jeździł z Henkiem w teamie, ale innym bolidem :]

Także Renault wraca do gry najprawdopodobniej! :]

Edyta podpowiada, że problemem nie jest Renówka, a kontrola trakcji, którą miałem wcześniej ustawioną na bardoz niskim poziomie, ale jak wróciłem do 100%, to wszystko jest ok :]




Henkel - 22 October 2007, 10:44
To teraz to wytlumacz Smetkowi :]

Mozemy obaj zmienic malowanie, no problem - i tak za bardzo tego tegorocznego nie lubie ;]




Arsen - 22 October 2007, 10:57
http://forumcm.net/index.php?showtopic=424...st&p=177055


Możliwa jest jedna zmiana kierowcy w sezonie. Ale już tak na stałe, a nie na jeden wyścig

Dziękuję.




jakubkwa - 22 October 2007, 11:38
jakubkwa, Red Hot Naughty Bull

Jestem bardzo zadowolony z wyników tak kwalifikacji, jak i wyścigu. Wywalczenie pierwszego miejsca startowego na wąskim torze w Monaco dawało nadzieje na zwycięstwo w wyścigu i tak rzeczywiście się stało. Od początku jechało mi się dobrze. W środkowej części wyścigu mój bolid zaczął nieco wariować, reagować z opóźnieniem, ale trwało to na szczęście tylko parę sekund. Co prawda dviper mocno się do mnie w tym czasie zbliżył, jednak ostatecznie zdołałem obronić swoją pozycję.


http://forumcm.net/index.php?showtopic=424...st&p=177055


Możliwa jest jedna zmiana kierowcy w sezonie. Ale już tak na stałe, a nie na jeden wyścig

Dziękuję.

Bez przesady, część zespołów zatrudniała już przecież w tym wątku trzecich kierowców, jeśli więc taki kierowca zastąpiłby kogoś z pierwszej dwójki w którymś z wyścigów (nie pierwszym i nie ostatnim), to ten podstawowy kierowca już nie mógłby dalej jeździć? :P Zasady ostrzejsze niż w F1 :P
Już się tak nie bawmy w formalizmy, przecież to tylko zabawa :)

Jeszcze jedno - przy aktualizacji czasu na torze Estambul wyskoczyło mi info o nowej wersji do ściągnięcia. Co prawda nie widzę czym miałaby się ta nowa wersja różnić od tej, którą miałem, ale proponuję się zaktualizować.




Pavulon - 22 October 2007, 15:19

http://forumcm.net/index.php?showtopic=424...st&p=177055


Możliwa jest jedna zmiana kierowcy w sezonie. Ale już tak na stałe, a nie na jeden wyścig

Dziękuję.

Nie ma problemu, Smętek nadal niech jeździ z Marcelem. Jeśli pozwolicie, to mogę stworzyć swój jednoosobowy team i po problemie, ale jestem przekonany, że kolega Gun się temu będzie sprzeciwiał.




Arsen - 22 October 2007, 15:26
Drogi Pavulonie, najważniejsza jest zabawa i jeśli Ci tak bardzo na tym zależy, to jeździj z Henklem :]. Bo, jak widać, i tak bym Cię nie powstrzymał ;).




Buła - 22 October 2007, 17:21

Propozycja - wtorek godzina 20. Pasuje?
Mnie najprawdopodobniej nie będzie :(




Trzmielu - 22 October 2007, 17:41
Trzmielu, Kolorowe Kredki

Nie lepiej w środę? Będzie można spokojnie się przygotować i akurat 3 dni przerwy...




Karwas - 22 October 2007, 18:27
Karwas Cohones

NIE, nie lepiej. W środę jest zebranie więc mogę być nieobecny do końca roku ;]




krystiaan - 22 October 2007, 19:37
Grzelo, LegiaFansF1Team
Moim zdaniem wyścig powinien odbyć się w pierwotnie założonym terminie (wtorek, 20:00). Już wcześniej o tym rozmawialiśmy - nigdy nie dogodzimy każdemu. Raz nie będzie mógł jechać jeden, raz drugi. Jest wstępne założenie organizatorów, więc się jego trzymajmy.
Co do sprawy Pavlo... Wg mnie mógłby jechać, tyle tylko, że nie powinien zabierać miejsca w teamie Smętkowi, który wystąpił już w jednym wyścigu, był umówiony z Henkiem, więc nie można go teraz wyrzucić. Jednoosobowa drużyna to dość dziwny pomysł, ale możliwy. Można zrobić też tak, żeby Pavulon stworzył drużynę z naszym trzecim kierowcą, Maciejem i wystartować w II lidze CMF (ewentualnie w pierwszej, zależnie od werdyktu "góry" :keke:). Szkoda, żeby Maciek czekał w nieskończoność na swoją szansę, a dzięki jeździe w drużynie z forumowym Schumacherem (:]) zdobyłby umiejętności i doświadczenie.

[Jak tam rekordy na tym torze? Zszedł ktoś poniżej 43,843?]




Pavulon - 22 October 2007, 19:40
Smętkowi została odebrana superlicencja potrzebna do jazdy w F1, po tym jak został przyłapany na jeździe po pijanemu w centrum Monaco w nocy. Oficjalnie nie jest już kierowcą Formuły 1, więc chyba nie będzie problemu z moim powrotem do ścigania :] Aha, Henk, malowania nie musimy zmieniać, bo jak się okazało, sprawcą całego zamieszania była kontrola trakcji, która była na zbyt niskim poziomie. Ot co :]




Szczurek - 22 October 2007, 19:51
Szczurek, EMO

UWAGA! Jest nowa wersja toru, przynajmniej mi wyskoczyło takie info przy próbie uploadowania czasu, lepiej niech każdy sprawdzi czy ma aktualną.




Pavulon - 22 October 2007, 20:02
Mógłby jakiś życzliwy kolega podać link do nowej wersji tego toru? Bo miałem go ściągać przez MRO, ale wykrzaczyło mi grę i tor na dobre zniknął.




lotokot - 22 October 2007, 20:04

Mógłby jakiś życzliwy kolega podać link do nowej wersji tego toru? Bo miałem go ściągać przez MRO, ale wykrzaczyło mi grę i tor na dobre zniknął.
http://miniracingonl...php?Id=ESTAMBUL




Pavulon - 22 October 2007, 20:05
Dziękuję :)




darker_b - 23 October 2007, 09:55
darker_b aka Witu, Rainbow II

Ej sciagnałem nowy tor zainstalowałem, nawet napisało ze nowa wersja to czasy sie kasują uzyskane do tej pory. Właczam a oon wyglada identycznie :D
I miło powitać Pavlo ponownie :) The king is back ;)




Pavulon - 23 October 2007, 18:09
Proszę na mnie uważać przy starcie, bo najprawdopodobniej nieco zostanę, gdyż kontrolę trakcji mam ustawioną na dośc wysokim poziomie, tak by nie ścinała mi gra przy starcie, a więc nieco zostanę po zgaśnięciu czerwonych świateł :]




Pavulon - 23 October 2007, 19:34
No, od jakichs trzech tygodni net wieczorem działa 3 razy wolniej niż powinien, za to rano jest na odwrót. Jutro doprowadzę do porządku UPC, więc w następnym wyścigu powinno być dobrze.

Btw, zrezygnowałem dlatego, że po sześciu kółkach Grzelo mnie dublował, więc uznałem to za bezsens.




Henkel - 23 October 2007, 19:43
Organizator

Wyniki IV wyscigu

Marcel, Renault

W koncu udane zawody - pomimo tego, ze jeszcze bodaj na trzy okrazenia przed koncem bylem czwarty to mimo wszystko ciesze sie z zajetego miejsca. Glownie dlatego, ze w koncu udalo sie opracowac dobre ustawienia samochodu i prawie w 100% udana taktyke pitstopow. Generalnie od tego momentu moze byc juz tylko lepiej - mysle, ze kryzys zostal zarzegnany. Choc zapewne spadku do drugiej ligi uniknac sie nie da - zbyt duze mamy klopoty w zespole zeby udalo sie zajac miejsce powyzej spadkowego.




Arsen - 23 October 2007, 19:44
Wyścig (albo kwalifikacje ;]) miał być o 20, a ja myślałem, że jest pół godziny później... Gdyby nie dzisiejsze spóźnienie i dobra dyspozycja w wyścigu, miałbym szansę na minięcie lotokota w klasyfikacji generalnej, ale stało się jak się stało :].




lotokot - 23 October 2007, 19:48
Lotokot, LegiaFans
Jestem niezadowolony z wyników wyścigu. Liczyłem na wyższe miejsce, co najmniej na podium. Niestety, ponad 39 stopni zrobiło swoje. Mogę obiecać, że w nastepnym wyścigu dam z siebie więcej i powalczę o zwycięstwo




krystiaan - 23 October 2007, 20:02
Grzelo, LegiaFansF1Team
Szczerze mówiąc, to obawiałem się nieco powrotu Pavlo. Po kwalifikacjach chciałem powalczyć o wygraną, a później, gdy miałem już 11 sekund przewagi nad Trzmielem (2.) chciałem wygrać. Niestety się nie udało. Cóż, pozostaje walczyć w następnych wyścigach i zdobyć mistrzostwo indywidualne i konstruktorów. Chciałem usprawiedliwić też Lotokota. Jechał z 40 stopniami gorączki, więc było mu ciężko. Na pewno będzie lepiej w przyszłości.




lotokot - 23 October 2007, 20:03
Lotokot, LegiaFans
Jestem niezadowolony z wyników wyścigu. Liczyłem na wyższe miejsce, co najmniej na podium. Niestety, ponad 39 stopni zrobiło swoje. Mogę obiecać, że w następnym wyścigu dam z siebie więcej i powalczę o zwycięstwo.

A kiedy i gdzie następny wyścig?




Żyłek - 23 October 2007, 20:05
Wyniki II ligi. Tabele pewnie jutro rano...




Ustiano - 23 October 2007, 20:09
Znowu musze sie pouzalac nad soba. Na moim kompie bylo nas 4:) Nie widzialem Jakubkwy wiec nie wiem czy mialem szanse na wygrana.
Niestety godzina 20.30 to jest godzina usypiania mojego brzdaca i nie dal mi dokonczyc wyscigu.




Buła - 23 October 2007, 20:14
Niezłe 5 miejsce zważywszy na fakt, że wróciłem na chatę dopiero po 20. Ledwo co zdążyłem na końcówkę kwalifikacji, przejechałem chyba ze 4 kółka i od razu wyścig. Toru praktycznie nie znałem, grałem na nim pierwszy raz ( dzięki Trzmielu za setup :P ). Były nawet spore szanse na 4 miejsce, ale zbyt często wypadałem z toru ... ( No ale jeśli znając tor często wale w bandy, to teraz nie znając go nie mogło być inaczej :kekeke: )

ps. Gratulacje Trzmielu :winner:




mixerczak - 23 October 2007, 20:44

A kiedy i gdzie następny wyścig?
Kalendarz już był:

Organizator

Kolejność tras:

1. Interlagos
2. Silverstone
3. Monaco
4. Estambul
5. Bahrein
6. Monza
7. Indianapolis
8. Fuji
9. Melbourne
10. Shangai

Podaje bez dokładnych dat bo wszystko się może czasem zmieniać :)





lotokot - 24 October 2007, 15:34
no to może bahrain w piątek??




Szczurek - 24 October 2007, 15:36
najpierw niech Żyłek z laski swojej tabelę poda...




Trzmielu - 24 October 2007, 15:49

no to może bahrain w piątek??
Trzmielu, Kolorowe Kredki
Lepiej już w weekend o 20!!!




Strona 1 z 3 • Wyszukano 642 rezultatów • 1, 2, 3
 

 


 

 
Copyright 2003. Ziouo's serwis - Carpe Diem. Carpe Ziolo.