ďťż
 
 
   GPRO - sezon 5 ... niczym Kubica ...
 
 

Menu

 
    
 

 

 

 

GPRO - sezon 5 ... niczym Kubica ...





Jabol - 6 July 2007, 22:21
Nowy sezon zbliża się wielkimi krokami więc pozwoliłem sobie założyć stosowny temat.

Przydatne linki:

gpro.se
Zasady gry
Arkusz kalkulacyjny Melera do obliczania zużycia paliwa
GPRO Organiser
Polski serwis o GPRO

Lista graczy z CMF:
kolejno nick na forum, imię i nazwisko w grze, [team], (pozycja na koniec poprzedniego sezonu)

MASTERZY

Master 3
Buła - Łukasz Marcinkiewicz - [Polonez Racing Team] - (1 in A3)

AMATORZY

Amateur 1
Muciek - Maciej Przybylski - [CMF Team] - (8)
FYM - Kamil Wojnach - [CMF Team] - (15)

Amateur 4
handballer - Łukasz Dawgiert - [CMF Team] - (21)
lakers - Jarek Kawecki - [CMF Team] - (26)

Amateur 5
Plastik - Sebastian Gdawiec [Lightning Fast Racing Team] - (29)
Misiek - Michał Sobieszek - [Polish Racing Team] - (35)

Amateur 7
Willow - Adam Wierzba - [CMF Team] - (16)

Amateur 8
Dudek - Arek Dudkowski - [CMF Team] - (5 in R29)

Amateur 9
Vizz - Michał Grądziel - (20)

Amateur 10
adamus - Adam Kruszewski - (4 in R21)

Rooker'sss

Rookie 3
Vend - Mati Grzelak - (18)

Rookie 4
Koko7 - Radek Stańczyk - (21)
Leon - Łukasz Pieczonka - (30 in A3)

Rookie 6
sebe - Sebastian Ręba - (6)

Rookie 10
Powdel - Andrzej Chmielewski - (16)

Rookie 13
Profesor - Marcin Krygier - [CMF Team] - (14)
rabanadzia - Krzysztof Rabanda - [Lightning Fast Racing Team] - (33 in A2)

Rookie 15
Marian - Marcin Brodowski - (15)
Żyłek - Michał Żyliński - [CMF Team] - (8)

Rookie 16
Andrew - Andrzej Wyrozumski - (25)

Rookie 26
Szramek - Tomek Szramke - [CMF Team] - (7)

Rookie 27
mixerczak - Bartek Oczkowski - (15)
qbx - Jakub Nowak - [CMF Team] - (10)

Rookie 28
pavel84 - Paweł Żalejko - (7)

Rookie 29
Jabol - Michał Jabłoński - (16)*
larry - Krzysztof Kubica - (29)

Rookie 31
devil162 - Michał Leżoń - (9) *

Rookie 32
pavlo99 - Paweł Jaworski - (13)
Meler - Artur Melerowicz - (21)
Alfa- Konrad Medolinski - (20)

Rookie 37
maregs - Marek Tatała - (n)

Kalendarz nowego sezonu:

------------------------------------------------------------
1. Adelaide (Australia) 17/07/2007
2. Nurburgring (Germany) 20/07/2007
3. Magny Cours (France) 24/07/2007
4. Zandvoort (Netherlands) 27/07/2007
5. Sepang (Malaysia) 31/07/2007
6. Suzuka (Japan) 03/08/2007
7. Shanghai (China) 07/08/2007
8. Mugello (Italy) 10/08/2007
9. Brands Hatch (United Kingdom) 14/08/2007
10. Monte Carlo (Monaco) 17/08/2007
11. Estoril (Portugal) 21/08/2007
12. Anderstorp (Sweden) 24/08/2007
13. Laguna Seca (United States) 28/08/2007
14. Mexico City (Mexico) 31/08/2007
15. Buenos Aires (Argentina) 04/09/2007
16. Interlagos (Brazil) 07/09/2007
17. Spa (Belgium) 11/09/2007

------------------------------------------------------------

Awanse będą potem ;)





Andrew - 7 July 2007, 01:21
Rookie 16
Andrew - Andrzej Wyrozumski - (25) :>




Jabol - 7 July 2007, 10:25
No właśnie, jakby zaszły jakieś zmiany, jakbym kogoś pominął to proze informować mnie o tym na priva aby tutaj śmietnika nie robić. No i prosze o info do której grupy awanslowaliście bądź spadliście :).




Spectix - 7 July 2007, 10:41
Wie ktos kiedy rusza nowy sezon i kiedy zdejma mnie z waiting list i wloza do gry ? jestem na ok 50 miejscu





Vend - 7 July 2007, 10:45
Nowy sezon rusza 10 lipca, pierwszy wyścig 17 lipca.




Jabol - 7 July 2007, 10:54
Po następnym wyścigu już powinieneś na 99% wskoczyć do gry a może nawet i przed.




devil162 - 7 July 2007, 14:46
ej a kiedy juz mozna skladac oferty zawodnikom ?? od 10 lipca ?




rabandzia - 8 July 2007, 09:37
tak od 10 lipca: )




maregs - 8 July 2007, 13:00
Wie ktoś może czy dostane info na maila gdy otrzymam miejsce do gry (jestem na razie na waiting list) ?




Andrew - 8 July 2007, 14:36
Dostaniesz. :)




maregs - 8 July 2007, 15:38
To dobrze. Bo znając siebie pewnie bym zapomniał, ze sie w ogóle gdzieś rejestrowałem :keke: Zobaczymy kiedy znajdzie sie dla mnie miejsce. No i instrukcje trzeba by przeczyta :P




rabandzia - 8 July 2007, 19:38
juz trwa reset




rabandzia - 9 July 2007, 15:23
i po resecie . juz mam oferte dla 1 kierowcy : ) hmm ten sezon i znow mysle ze awansuje do amateurow :D




sebe - 9 July 2007, 15:28
Awansowalem do amatorow 7. Jakiego kierowce powinno sie brac do amatorow? Jakie statsy mniej wiecej powinien miec?




Vizz - 9 July 2007, 15:35

Awansowalem do amatorow 7. Jakiego kierowce powinno sie brac do amatorow? Jakie statsy mniej wiecej powinien miec?

Patrz głównie na koncentrację i talent.
A dalej wedle Twoich preferencji. Charyzma to lepsi sponsorzy, TI to pomoc przy ustawianiu setupu, reszty chyba się domyślasz :)

PS. Amateur 9, anybody?




rabandzia - 9 July 2007, 17:22
ja w rookie 13 :) i z tym samym kolesiem co 2 sezony temu . nie lubie tego frajera :D




Buła - 9 July 2007, 17:58
Trafiłem do Master 3. Zobaczymy co z tego wyjdzie :P Na początku może być ciężko, bo mam dopiero 26 bolid w M3 :] Oby udało się znaleźć jakiegoś super kierowce, no i jakiegoś dyrektora technicznego ( tylko nie wiem czym się kierować przy jego wyborze :D )




adamus - 9 July 2007, 18:03
Amateur - 10, mam 20mln i bolid prawie na 5 poziomie. To chyba nie tak źle żeby się utrzymać i zarobić coś. Teraz tylko dobrego kierowcę znaleźć.




devil162 - 9 July 2007, 18:37
no ja już złożyem oferte 3 kierowcom :) mam nadzieje ze z którymś się uda podpisać kontrakt bo kazdemu oferuje 2,8 mln za wyścig :) jeden ma koncentracje 215 a talent 133 wiec dobry startował w 31 wyscigach z czego 5 wygrał i 20 razy by na podium zdobył 165 punkcikow 7 razy PP i 9 razy FL woec nie ejst zle noi ma srednio 5,32 na wyscig punktow wiec mam nadzieje ze podpisze z nim kontrakt :) jak narazie oferte zlozylem mu ja i jakis drugo gość :)




Willow - 9 July 2007, 19:49

Awansowalem do amatorow 7.

A witamy witamy :)

Szukaj kierowcy z wysoką koncentrację z małą agresywnością i wysoką staminą. Talent może pomóc, ale głównie w deszczowych wyścigach.




handballer - 9 July 2007, 19:51
Czy ja dobrze widzę ? Z Amatorów awansują cztery osoby, a nie pięć ??




rabandzia - 9 July 2007, 19:56

Trafiłem do Master 3. Zobaczymy co z tego wyjdzie :P Na początku może być ciężko, bo mam dopiero 26 bolid w M3 :] Oby udało się znaleźć jakiegoś super kierowce, no i jakiegoś dyrektora technicznego ( tylko nie wiem czym się kierować przy jego wyborze :D ) jak juz bedziesz wiedzial to nam powiesz (dyr.techn.) :)
no ja już złożyem oferte 3 kierowcom :) mam nadzieje ze z którymś się uda podpisać kontrakt bo kazdemu oferuje 2,8 mln za wyścig :) jeden ma koncentracje 215 a talent 133 wiec dobry startował w 31 wyscigach z czego 5 wygrał i 20 razy by na podium zdobył 165 punkcikow 7 razy PP i 9 razy FL woec nie ejst zle noi ma srednio 5,32 na wyscig punktow wiec mam nadzieje ze podpisze z nim kontrakt :) jak narazie oferte zlozylem mu ja i jakis drugo gość :) wiem o ktorym mowisz : d ja dalem 1 ofertE:) a tam gdzie dales devil oferte jednemu innemu to juz jest 7 ofert :D fes debile :D ;P




devil162 - 9 July 2007, 20:49
no co trzeba walczyć o jakiegoś dobrego kierowce jeżeli myśli się o awnasie :)




Willow - 9 July 2007, 21:23

no co trzeba walczyć o jakiegoś dobrego kierowce jeżeli myśli się o awnasie :)

Powiem Ci tak. Mój brat w tym sezonie awansował z 5 miejsca do amateur. Ma bolid na 4 poziomie i prawie 40 mln (miałby 5 więcej gdyby nie awaria internetu i brak przejechania wszystkich wyscigów). Wziął kierowcę z Overallem 71. Na finiszu kierowca miał OA 90-kilka. Płacił mu trochę ponad 1,5 mln. W rookie zwyciężanie nie jest najważniejsze. W rookie trzeba zdobywać punkty. Zazwyczaj 50 wystarczy aby awansować. Często widzę jak awansujący z pierwszego miejsca rookie ledwo utrzymuje się w amateur, albo spada z hukiem (pozdrowienia dla rabandzi :) ).




Leon - 10 July 2007, 09:01
Dlategoteż w tym zesonie, mimo tego, że zamierzam awansować, to nie będę rzucał się na żadnego z kierowców z "pierwszego rzutu". Ma być w miarę tani, i przyzwoity. Podpiszę każdego z kierowców na 2 wyścigu, jeśli okaże się cienki to kop w tyłek i następny.




rabandzia - 10 July 2007, 09:26


no co trzeba walczyć o jakiegoś dobrego kierowce jeżeli myśli się o awnasie :)

Powiem Ci tak. Mój brat w tym sezonie awansował z 5 miejsca do amateur. Ma bolid na 4 poziomie i prawie 40 mln (miałby 5 więcej gdyby nie awaria internetu i brak przejechania wszystkich wyscigów). Wziął kierowcę z Overallem 71. Na finiszu kierowca miał OA 90-kilka. Płacił mu trochę ponad 1,5 mln. W rookie zwyciężanie nie jest najważniejsze. W rookie trzeba zdobywać punkty. Zazwyczaj 50 wystarczy aby awansować. Często widzę jak awansujący z pierwszego miejsca rookie ledwo utrzymuje się w amateur, albo spada z hukiem (pozdrowienia dla rabandzi :) ).

heh ja tylko spadlem bo kierowca mnie zawiodl . staty mial w ch** dobre a jezdzil jak pokraka : ) bolid byl odpowiedni : ) coz zdarza sie : ) ale szybko wroce do A d;)

edit: do mojego kierowcy juz 3 oferty sa . kiepsko to widze: ) ale mysle ze wybierze moja ;P




Alfa - 10 July 2007, 09:32
Rookie 32
Alfa-Konrad Medoliński-(20)




rabandzia - 10 July 2007, 10:10
u mnie kolesie juz auta rozbudowywuja :) hahahah. 4 juz ma ino 10 mln . no matko boska ; d ja tam nic nie robie :D czekam na kierowce . jak nie przyjdzie jade tym co mam i gitES:)




Powdel - 10 July 2007, 10:22
Ooo jakimś dziwnym trafem wpadłem do amateur 4 :-o , a myślałem, że z 16 m-ca się nie awansuje
(kasy zaledwie 7 baniek) ale będzie jazdaa :kekeke:




handballer - 10 July 2007, 10:39
Właśnie !! Powiedz mi, jak to zrobiłeś, że awansowałeś z 16-ego miejsca ?????




adamus - 10 July 2007, 10:41

Właśnie !! Powiedz mi, jak to zrobiłeś, że awansowałeś z 16-ego miejsca ?????
11 managerów na wyższych lokatach było na minusie, mnie tak załatwiono po pierwszym sezonie :)




handballer - 10 July 2007, 10:51


Właśnie !! Powiedz mi, jak to zrobiłeś, że awansowałeś z 16-ego miejsca ?????
11 managerów na wyższych lokatach było na minusie, mnie tak załatwiono po pierwszym sezonie :)


No własnie nie za bardzo, bo kolesie na 5. 6. i 7. byli na plusie i też awansowali. Pierwsza piątka cała była na plusie. Dalej od 9-ego do 15-ego kolesie na minusie i na 16. Powdel, który awansował, a gościu z 17-ego już nie awansował. Zresztą zobacz klasyfikacje z Rookie 10




adamus - 10 July 2007, 10:55
no to może zwolniło się dużo miejsc w amatorach i poprostu awansowali więcej osób żeby liczba graczy w amatorach się zgadzała :?




rabandzia - 10 July 2007, 10:57

no to może zwolniło się dużo miejsc w amatorach i poprostu awansowali więcej osób żeby liczba graczy w amatorach się zgadzała :?
tak bo jest 10 grup amatorow ale to mogli zostawic najlepszych spadkowiczow z amatorow i bylo by lepiej : )




handballer - 10 July 2007, 10:58
To by miało sens, ale dlaczego tylko z Rookie 10 tyle osób awansowało ? W innych grupach już jest normalnie




Willow - 10 July 2007, 11:00

no to może zwolniło się dużo miejsc w amatorach i poprostu awansowali więcej osób żeby liczba graczy w amatorach się zgadzała :?

Dokładnie tak było. Zawodnicy, którzy skończyli na minusie, ale nad kreską, również spadli.

Rabandzia, mi chodziło bardziej o to, że awansowałeś z pierwszego miejsca z małą ilością kasy i o ile dobrze pamiętam to kilka razy jechałeś w wyścigu po to, aby wyjść na plus i naprawić auto. A jak wiadomo, bolidy zniszczone jeżdżą wolniej od tych z nowymi częściami..




handballer - 10 July 2007, 11:15


no to może zwolniło się dużo miejsc w amatorach i poprostu awansowali więcej osób żeby liczba graczy w amatorach się zgadzała :?

Dokładnie tak było. Zawodnicy, którzy skończyli na minusie, ale nad kreską, również spadli.



Ale zawodnicy, którzy skończyli pod kreską na plusie zajmowali tamtych miejsce, więc wszystko się wyrównywało. No, chyba że sporo ludzi odeszło na emeryturę




Willow - 10 July 2007, 11:27






szramek - 10 July 2007, 11:47
4 oferty złożone, obym znalazł dobrego drivera.




maregs - 10 July 2007, 11:47
No i wskoczyłem do debiutanckiego sezonu :D

maregs - Marek Tatała - rookie 37

:keke:




handballer - 10 July 2007, 11:57






Leon - 10 July 2007, 12:42
Złożyłem dwie oferty, dla moim zdaniem ciekawych kierowców, tym razem nie popełniłem już tego błędu, żeby podpisywać od razu na 17 wyścigów. Zaoferowałem im po 3 wyścigi, jak się sprawdzi któryś, przedłużymy.




maregs - 10 July 2007, 12:53
Trochę sie oswoiłem z tymi wszystkimi opcjami, poczytałem i teraz zastanawiam sie nad driverem, bo wydaje mi sie, ze strasznie jest "kaso-żerny" jak na rookie (pensja to trochę ponad 3 miliony, to dużo? z tego co patrzyłem to 6 co do wielkości pensja w mojej grupie).




Leon - 10 July 2007, 13:03
To jest właśnie trochę dziwne, gdyż średnia pensja kierowców w amatorach to może 1 mln a kierowcy są o niebo lepsi.

Pensja kierowcy w rookie spowodowana jest tym, że każdy, za wszelką cenę dąży do tego, żeby złapać jak najlepszego kierowcę i stąd takie wymagania finansowe kieorowców.

Jest za mało dobrych kierowców, no i nowi w grze nie patrzą zbytnio na koszty i walą tyle, byle zdobyć tego wypatrzonego.

Choć z drugiej strony, swojemu kierowcy płaciłem 3,5 mln za wyścig i dostałem się do amatorów ... Ale mój stan konta pozostawiał wiele do życzenia.

EDIT:

W tym sezonie postanowiłem, że nie zapłacę kierowcy więcej, niż 2,1 mln. Z chęcią zapłaciłbym mniej, no ale raczej nie ma na to szansy chcąc zdobyć konkretniaka :)




maregs - 10 July 2007, 13:27
Ale oplaca sie wymieniac kierowce na tanszego przed koncem kontraktu? Czy lepiej poczekac 3 wyscigi, ktore ma zapisane w umowie i potem poszukac kogos tanszego? Statsy ma takie:

Overall: 76
Concentration: 17
Talent: 102
Aggressiveness: 186
Experience: 7
Technical insight: 38
Stamina: 51
Charisma: 196
Motivation: 0

Wiek: 26 Waga 103kg

Jeszcze nie do konca wiem co to wszystko oznacza. Musze poszperac troche na forum GPRO :P Czy ten koles nie jest troche gruby? :>




Leon - 10 July 2007, 13:31
Ze statystyk wynika, że jest tragiczny. Koncentracja to jeden z głównych współczynników "do jazdy". Talent jak na rookie ok. Ma dobrą charyzmę, więc łatwiej Ci będzie zdobywać sponsorów. Za duża agresja, więc większe zużycie części.

A co do wagi zawodnika to niestety za wiele Ci nie poradzę. Widziałem świetnie jeżdzących grubasów, jak i tragicznie jeżdzących chudzielców.




maregs - 10 July 2007, 14:00
A oplaca sie go zmieniac przed koncem kontraktu? Wtedy czeka mnie 4,5 mln odszkodowania + koszty zatrudnienia nowego. Ale jezeli niska koncentracja jest tak duzym problemem, to pewnie nie mam duzych szans na spore zarobki w 3 najblizszych GP, a 9mln bede musial mu zaplacic. Poza tym kasa bedzie potrzebna tez na zuzyte czesci z powodu wysokiej agresji. Moze, wiec zmiana juz teraz bylaby korzystna?
Myslalem nad kims takim:

Overall: 70 Concentration: 128 Talent: 84 Aggressiveness: 9 Experience: 9 Technical insight: 55 Stamina: 63 Charisma: 217 Motivation: 0
Weight(kg): 101
Age: 33

Niższy overall, ale znacznie lepsza koncentracja, mala agresja, niewiele wiekszy talent, no i cala reszta tez lepsza. Do tego 2 razy tanszy. Oplaci sie taka wymiana?

A tak na przyszlosc zdradzcie jeszcze, czy lepsze sa kontrakty dlugo, czy krotko terminowe? :>




Buła - 10 July 2007, 14:02

A oplaca sie go zmieniac przed koncem kontraktu? Wtedy czeka mnie 4,5 mln odszkodowania + koszty zatrudnienia nowego. Ale jezeli niska koncentracja jest tak duzym problemem, to pewnie nie mam duzych szans na spore zarobki w 3 najblizszych GP, a 9mln bede musial mu zaplacic. Poza tym kasa bedzie potrzebna tez na zuzyte czesci z powodu wysokiej agresji. Moze, wiec zmiana juz teraz bylaby korzystna?
Myslalem nad kims takim:

Overall: 70 Concentration: 128 Talent: 84 Aggressiveness: 9 Experience: 9 Technical insight: 55 Stamina: 63 Charisma: 217 Motivation: 0
Weight(kg): 101
Age: 33

Niższy overall, ale znacznie lepsza koncentracja, mala agresja, niewiele wiekszy talent, no i cala reszta tez lepsza. Do tego 2 razy tanszy. Oplaci sie taka wymiana?

33 lata, więc z wyścigu na wyścig będą mu się obniżały staty. No chyba że to się robi od 34 roku, nie pamiętam :] Poszukaj w regulaminie :P




maregs - 10 July 2007, 14:04

3 lata, więc z wyścigu na wyścig będą mu się obniżały staty. No chyba że to się robi od 34 roku, nie pamiętam krzywy.gif Poszukaj w regulaminie razz.gif


As drivers age they will start losing some of their abilities after every race at the age of 35.

33 nie beda wiec problemem.




Willow - 10 July 2007, 14:28
maregs - bierz tego. Koleś bez problemu będzie punktował. Ja miałem bardzo podobnego w rookie (con - 128, talent =83, agresja = 24, stamina = 40 (dane w przybliżeniu) i awansowałem z 3 miejsca z 35 milionami i 67 punktami.




- 10 July 2007, 14:37

A oplaca sie go zmieniac przed koncem kontraktu? Wtedy czeka mnie 4,5 mln odszkodowania + koszty zatrudnienia nowego. Ale jezeli niska koncentracja jest tak duzym problemem, to pewnie nie mam duzych szans na spore zarobki w 3 najblizszych GP, a 9mln bede musial mu zaplacic. Poza tym kasa bedzie potrzebna tez na zuzyte czesci z powodu wysokiej agresji. Moze, wiec zmiana juz teraz bylaby korzystna?
Myslalem nad kims takim:

Overall: 70 Concentration: 128 Talent: 84 Aggressiveness: 9 Experience: 9 Technical insight: 55 Stamina: 63 Charisma: 217 Motivation: 0
Weight(kg): 101
Age: 33

Niższy overall, ale znacznie lepsza koncentracja, mala agresja, niewiele wiekszy talent, no i cala reszta tez lepsza. Do tego 2 razy tanszy. Oplaci sie taka wymiana?

A tak na przyszlosc zdradzcie jeszcze, czy lepsze sa kontrakty dlugo, czy krotko terminowe? :>


Ale misiek jest ciężki jak cholera. To jest spory handicap.




devil162 - 10 July 2007, 15:16
o kurde :( ja popełnilem ten blad i wsyztsim zaoferowalem po 17 wyscigow ;/ ej ja bylem na 9 miejscu po sezonie i nie awansowałem :D a ten z 16 miejsce awansował :D ale mu sie przfarciło :D no ale nie chailbym awansowac bo mialem tylko 5 mln kasy i bolid 2 poziom teraz trzeba zdobywac punkciki




rabandzia - 10 July 2007, 17:27

Rabandzia, mi chodziło bardziej o to, że awansowałeś z pierwszego miejsca z małą ilością kasy i o ile dobrze pamiętam to kilka razy jechałeś w wyścigu po to, aby wyjść na plus i naprawić auto. A jak wiadomo, bolidy zniszczone jeżdżą wolniej od tych z nowymi częściami..
tak tez bylo : ) malo kasy mialem i slaby bolid . do tego doszedl slaby kierowca i lipa. coz . pozdr




maregs - 10 July 2007, 18:38

Ale misiek jest ciężki jak cholera. To jest spory handicap.

A to wpływa tylko na zużycie paliwa, czy na coś jeszcze? Serducho mu chyba podczas jazdy nie nawali z powodu otyłości... ::keke:

I jeszcze Edyta podsuwa mi jedno pytanie. Barierą po której spadają atrybuty jest 35 lat. Rozumiem, ze wiek zmienia sie co sezon? Nie ma takich zmian w trakcie? Bo zastanawiam sie nad 34 latkiem...




- 10 July 2007, 18:46


Ale misiek jest ciężki jak cholera. To jest spory handicap.

A to wpływa tylko na zużycie paliwa, czy na coś jeszcze? Serducho mu chyba podczas jazdy nie nawali z powodu otyłości... ::keke:


Zużycie paliwa, ale to wystarczy - bolid jedzie wolniej, zabierasz więcej paliwa. Pomyśl, o ile wolniej jedzie bolid z dodatkowymi 40kg paliwa - tyle będziesz tracił na każdym okrążeniu z kierowcą cięższym o 40kg.




maregs - 10 July 2007, 21:25
Wie ktos moze dlaczego wyswietla mi sie blad podczas sciagania danych z konta do GPRO Organiser? Mam najnowsza wersje i net 1.1. Blad wyswietla sie podczas sciagania 'Finances', a pozniej w rubryce tej wyswietla cene jaka zaplacilem za Q2, choc wcale w nich jeszcze nie jechalem. Moze cos zle robie? Ktos jeszcze tak ma?




- 10 July 2007, 22:01
1. masz najnowszą wersję?

2. mogli coś zmienić przy resecie i jeszcze nie ma kompatybilnej wersji




maregs - 10 July 2007, 22:23
Problem rozwiązał się sam. Błąd przy ładowaniu finansów pojawiał się, gdy nie miałem jeszcze żadnej operacji za sobą. Po wydaniu 500,000$ błąd już nie wyskakuje i wszystko ładuje sie poprawnie. Widocznie program nie wie jak zinterpretować zero operacji finansowych na koncie użytkownika.




devil162 - 11 July 2007, 10:48
ja mam ten sam blad :) narazie nie wydaje kasy wiec naraize nie uzywam organisera :) ej a powedzcie mi w czym pomocny jest ten organiser ??




maregs - 11 July 2007, 15:07
Jak wazny jest talent kierowcy? Przydaje sie to tylko do jazdy w deszczy czy jeszcze do czegos? A jezeli tylko do deszczu to jak czesto zdarza sie to podczas sezonu? Trudno mi znalezc kogos wywazonego, ale mam dosc ciekawego goscia na oku i jedynym mankamentem jest wlasnie niski talent (20). Drugi jest bardziej utalentowany, ale ma 0 staminy i wydaje mi sie, ze lepszy jest niski talent niz zerowa kondycja, zgadza sie? Z reszta i tak o moich kandydatow bije sie 3 managerow, wiec nie wiadomo czy sie uda. Jeden z tych kierowców punktowal i to nie najgorzej (20 GP, 52 punkty, 2 wygrane, 4 podium).




Willow - 12 July 2007, 07:28
Talent jest ważny, aczkolwiek nie musi być superwysoki. Stamina na poziomie powyżej 20 już jest ok.

Pojechałem już quale i jest całkiem nieźle. Jak narazie 7 na 46 Amatorów.
560-535-725-125-445-900. Esofty. 207 litrów (65-71-71)

Widzieliście, że pojawił się nowy trening? Ninja? Ktoś to robił? Niech ktoś sprawdzi co to daje, bo ja już nie mogę :)




michal85 - 12 July 2007, 07:29
No i wrocilem po sezonie przerwy do gpro. Na szczescie moje konto nie zostalo usieniete, wiec wyniki ktore osiagalem w moim diebiutanckim seoznie w karierze sa zapisane :D
Co mnie zdziwilo - certyfikat :D Dajcie spokoj, oblalem dwa razy(za pierwszym 21 pkt, za drugim 16) i juz trzeci raz chyba nie bede podchodzil :P

Co do nastepnego GP - jako, ze moj kierowca jest cinki jak barszcz to musze kombinowac ze strategia. Ktos sie zastanawia nad jazda na 1 pit? A jesli tak to czy na mediumach, czy hardach ? :P




adamus - 12 July 2007, 12:37
ktoś usunął temat z poprzedniego sezonu ;( a było tam dużo przydatnych informacji ;(




Buła - 12 July 2007, 13:13

ktoś usunął temat z poprzedniego sezonu ;( a było tam dużo przydatnych informacji ;(
Skandal ! :kekeke:

ps. przydałoby się uaktualnić pierwszy post tematu. Te dane kto w jakiej grupie są już chyba dawno nie aktualne :keke:




Willow - 12 July 2007, 13:16
Pierwsza strona jest w tej chwili nieaktualna, bo niektórzy zawodnicy mają przypisany stan grup z poprzedniego sezonu, a jak wiadomo niektórzy awansowali, a niektórym nie powiodło się w Amatorach...

Szkoda tamtego tematu, bo były tam informacje choćby na przykład zmian setupu dry-rain.

Może jakoś zbierzemy te informacje i podamy w pierwszym poście?

Buła, może napisz co i jak zmieniałeś przy setupie, gdy Q1 był w deszczu, a Q2 na sucho? Bez konkretnych liczb (mogą być w przybliżeniu). Niech każdy napisze coś na temat, który wie:
- statystyki kierowców
- setup wozu
- testing
- inne tematy.

Zbierzmy te informacje, tak aby każdy z forum i CMF team mógł skuteczniej walczyć z Litwinami.




Buła - 12 July 2007, 13:35
Co do setupu deszczowego sam się teraz trochę pogubiłem. Już myślałem, że znalazłem odpowiedni, bo wykręciłem genialny czas w kwalifikacjach, gdy pogoda była inna w Q2. Jednak w następnym deszczowym wyścigu ten setup zupełnie zawiódł. Bodajże w Q1 suchym miałem czas w pierwszej dziesiątce ze wszystkich Amatorów, a w Q2 mokrym gdzieś daleko w tyle z dużą stratą.
Jeśli Q1 suche to w Q2 +150 +130 -60 +30 -50 +50 Taki setup robiłem.
Trochę więcej będę mógł napisać w poniedziałek/wtorek, bo zaraz wyjeżdżam. No chyba, że dorwę jakąś kawiarenkę internetową, ale pewnie tam gdzie jadę takowej nie znajdę :P




Jabol - 12 July 2007, 16:26
No to dawajcie mi info na priva kto i gdzie awansował bądź spadł tak jak już pisałem. Wszystkich za koleją teraz sprawdzać nie będe.




adamus - 12 July 2007, 19:18
Mam drivera:

Overall: 110
Concentration: 220
Talent: 174
Aggressiveness: 57
Experience: 77
Technical insight: 57
Stamina: 23
Charisma: 108
Motivation: 32
Weight(kg): 85
Age: 28
Salary: $1.945.000

Więc nie jest źle :) Zastanawiam się następnym wyścigiem czy nie pojechać na jeden pitstop. Wyprzedzanie na tym torze jest trudne, zużycie opon średnie a paliwa dużo nie potrzeba. Niska temperatura skłania mnie ku temu żeby pojechać na softach jeden pit ale nie jestem pewien czy wytrzymają




maregs - 12 July 2007, 19:33
Mnie przebili przy dwoch kierowcach, na ktorych mi zalezalo i dostalem trzeciego z nich:

Overall: 71
Concentration: 134
Talent: 51
Aggressiveness: 117
Experience: 28
Technical insight: 73
Stamina: 36
Charisma: 111
Motivation: 0

Nie jest tak dobrzy jak inni, ale to i tak lepiej, nie moj poprzedni driver z beznadziejna koncentracja. No i dwa razy tanszy :)

Oplaca sie robic testy (szczegolnie jak jestem bardzo poczatkujacym graczem)? Ile kolek powinienem zrobic, zeby nie zjechac za bardzo bolidu?




- 12 July 2007, 19:37
Nie, nie opłaca się, przynajmniej na razie.

Mam kierowcę na nowy sezon:

24 lata, 62 kg, więc fizycznie idealny

Overall 85
Concentration: 110
Talent: 79
Aggressiveness: 169
Experience: 57
Technical insight: 36
Stamina: 55
Charisma: 121
Motivation: 0

Trochę agresywny misiek, ale damy sobie radę. Bierze 1.5M za wyścig.




Jabol - 12 July 2007, 19:45
Ja nieco zaryzykowałem no i wziąłem bardzo drogiego drajwera ale licze że mi się to opłaci.

Overall: 85

Concentration: 246
Talent: 47
Aggressiveness: 0
Experience: 99
Technical insight: 35
Stamina: 65
Charisma: 216
Motivation: 0

Salary: $3.576.032

Może się uda :)

A tu jeszcze jego dotychczasowe dokonania:

Number of GPs: 49
Wins: 6
Podiums: 13
Points Scored: 142
Pole Positions: 3
Fastest Laps: 1
Av pts/race: 2.9




rabandzia - 12 July 2007, 19:47
a mi zajebali ;d i czekam do poniedzialku na kolejna decyzja ; ) 1.5 mln w dupe ;d

a mialem tak zajebistego na ofercie ;/




devil162 - 12 July 2007, 20:08
Oto mój nowy kierowca Smile

Overall : 85

Concencration : 215 Very Happy

Talent : 133 Very Happy

Agrresivves: 0

Experienace : 80

Tech i : 41

Stamina : 0

Crying or Very sad

charisma : 72

motivation : 54

Age : 23

weight : 68

place mu 2,8 mln za wyscig i mam go na 17 wyscigw (błąd moj)

jechał w 31 gp 5 razy wygrał 20 razy na podium 165 punktow zdobyl 7 razy pole position i 9 razy fatest laps jego sredni na wyscig 5,32 Smile

jak go ocenicie ??

ps. macie jzu jakies sety na pierwszy wyscig ??




szramek - 12 July 2007, 20:11
Mój nowy driver:
Name: Dave Brabham
Nationality: (Australia)

Career Information
Trophies: 0
Number of GPs: 40
Wins: 3
Podiums: 4
Points Scored: 84
Pole Positions: 2
Fastest Laps: 0
Av pts/race: 2.1

Driver skills

Overall: 79
Concentration: 157
Talent: 121
Aggressiveness: 0
Experience: 65
Technical insight: 49
Stamina: 0
Charisma: 14
Motivation: 217
Weight(kg): 93
Age: 30
Udało mi się wygrać walkę o niego ze sporą ilością innych graczy z czego bardzo się cieszę. Koleś potrafi nieźle jeździć, więc mam nadzieję że poprowadzi mnie do awansu :] Nie zażądał też dużej kasy: $1.747.500 za wyścig to nie jest wiele. Kontrakt podpisany na 17 wyścigów.




maregs - 12 July 2007, 20:18
Pojechalem kilka moich pierwszych practice laps nowym driverem i nasuwa mi sie kilka pytań:

1. Czy wingi przednie i tylnie powinny sie jakos roznic, czy ustawia sie je na takim samym poziomie?

2. Naciskając na znak zapytania, wyświetla sie opis danego ustawienia. W paru miejscach pojawia sie odniesienie do toru w Monako i do Monzy. Ten pierwszy traktowany jest jako tor wolny, a drugi jako szybki. Jak porownujac z nimi ma sie sprawa z Adelaide?

3. Na razie mojemu kierowcy przypasil setup 640 610 575 330 530 800, choc robilem to wszystko troche po omacku. Jak bardzo ufac driverowi z TI 73?

"Net time" z takim setupem w granicach 1:22,3 wykrecal + blad od 0,5 do 1,8 (dosc duze roznice).




Jabol - 12 July 2007, 20:29
Hymmm, zrobiłem sobie update samochodu. Kasę mi odjeło, wstępnie pokazały się nowe parametry samochodu ale teraz jak wchodze w "update car" albo "practice" to wszystko nadal jest na 1 lvl. OCB?




Vizz - 12 July 2007, 20:35

1. Czy wingi przednie i tylnie powinny sie jakos roznic, czy ustawia sie je na takim samym poziomie?

Zależy od toru i kierowcy. Popróbuj różnych ustawień, często różniące się wingi dają lepsze rezultaty.

Sezon zaczyna się, kiedy już będę w Hiszpanii, zapewne bez dostępu do kompa. Mógłby ktoś poprowadzić moje konto przez następne trzy tygodnie? 6 straconych wyścigów to sporo :) Jak ktoś chce pomóc to przez PW :)




adamus - 12 July 2007, 20:53
1:17.425s 0.076s 1:17.349s 560 625 690 215 460 885 Extra Soft

Ale to dopiero po 4lapach, później będę jeszcze kombinować choć mojemu kierowcy to ustawienie pasuje. Setupy ustawiam teraz z ludźmi z którymi jeździłem w R21. Jadę na dwa pity bo mój bolid jest za słaby żeby w amatorach pojechać na jeden pitstop, będę tracił za dużo czasu i się nie opłaca ryzykować.




Leon - 12 July 2007, 21:08
No, sytuacja niebezpieczna, nie mam kierowcy, no cóż, w poniedziałek będą 3 oferty dla kozaków i jedna dla leszcza




maregs - 12 July 2007, 21:14
W koncu zdecydowalem sie na taki setup: 635 610 680 250 490 880 ES. W Q1 zająłem 9 miejsce, w Q2 druga pozycje (66l na start) i lacznie jak na razie startuje z 4 pozycji z czasem 2:47.071 (+2.069). Jak na debiut nie jest zle, choc jeszcze 22 zawodnikow ma jechac kwalifikacje, wiec pewnie troche spadne.

Liczylem paliwo tym racehelperem i wychodzi, ze kolo 210l powinno starczyc, zgadza sie (mam nadzieje, ze dobrze go uzywam :P )? Czy musze wziac jakas poprawke jezeli moj kierowca wazy 85kg? Jezeli tak to ile dolac paliwa?




Jabol - 13 July 2007, 08:34
Pierwszy qual za mną. Na razie w swojej grupie 1/16 a w całym Rookie 4/538!! Jest pierwszy pozytywy efekt :D

Edyta: No i pojechałem cały qual:

Qual 1 - 1:19.536s (1/16 w R29) - [4/538 w Rookie]
Qual 2 - 1:21.310s (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie]
Qual 1 + 2 - 2:40.846 (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie]

Set:

650, 610, 615, 345, 525, 900




michal85 - 13 July 2007, 08:54
Ja sie zastanawialem na wzieciem ok 240l , a tutaj widze, ze niektorzy biora 210 :D




Vizz - 13 July 2007, 08:57
Mój nowy kierowca to dramat. Płacę mu tylko 300 tysięcy, statystyki ma niezłe. Natomiast w qualach pojechał beznadziejnie. Zastanawiam się, czy nie spaść w tym sezonie, żeby w Rookie spokojnie się przygotować do walki w Amatorach. W takiej sytuacji, w jakiej jestem, utknę w Amateur 9 na kilkanaście sezonów.




rabandzia - 13 July 2007, 08:59

No, sytuacja niebezpieczna, nie mam kierowcy, no cóż, w poniedziałek będą 3 oferty dla kozaków i jedna dla leszcza
ja mam ale pokrake. zajebali mi takiego zajebistego k***a;/ a teraz w pizde ofert juz jest / i have problem ;/ . moze ktos ma na oku cos mu niepotrzebnego i mogly zarzucic :) ?




devil162 - 13 July 2007, 09:13

Pierwszy qual za mną. Na razie w swojej grupie 1/16 a w całym Rookie 4/538!! Jest pierwszy pozytywy efekt :D

Edyta: No i pojechałem cały qual:

Qual 1 - 1:19.536s (1/16 w R29) - [4/538 w Rookie]
Qual 2 - 1:21.310s (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie]
Qual 1 + 2 - 2:40.846 (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie]

Set:

650, 610, 615, 345, 525, 900


ja jestem na 8 miejscu w caly rookie :) wyprzdzieles mnie :D

4 polakow w pierwszej 10 calego rookie :) super




Powdel - 13 July 2007, 09:29
I ja mam nowego drivera i przy okazji opróżnione konto, a jeszcze sezon się nie zaczął




maregs - 13 July 2007, 09:36
Czy moglby ktos przyblizyc, ktory trening dziala na jakie atrybuty (co podwyzsza, a co obniza)? :>




mixerczak - 13 July 2007, 09:51

Czy moglby ktos przyblizyc, ktory trening dziala na jakie atrybuty (co podwyzsza, a co obniza)? :>
Wiem, że nowy trening ninja class podnosi agresję i koncentrację.

btw. jedzie ktoś to GP na 1 pit? (overtaking: Hard)




Willow - 13 July 2007, 13:17
A wiecie o ile podnosi tą agresję i koncentrację?

Ja wcześniej już pojechałem quale (setup już gdzieś podawałem). Jak narazie jestem 1/15 u siebie, a w amatorach 12/146, także jest zajefajnie. Co prawda jeszcze 4-5 asów z poprzedniego sezonu nie jechało, ale liczę na start z pierwszej szóstki i podium :)




szramek - 13 July 2007, 13:23

W koncu zdecydowalem sie na taki setup: 635 610 680 250 490 880 ES. W Q1 zająłem 9 miejsce, w Q2 druga pozycje (66l na start) i lacznie jak na razie startuje z 4 pozycji z czasem 2:47.071 (+2.069). Jak na debiut nie jest zle, choc jeszcze 22 zawodnikow ma jechac kwalifikacje, wiec pewnie troche spadne.

Liczylem paliwo tym racehelperem i wychodzi, ze kolo 210l powinno starczyc, zgadza sie (mam nadzieje, ze dobrze go uzywam :P )? Czy musze wziac jakas poprawke jezeli moj kierowca wazy 85kg? Jezeli tak to ile dolac paliwa?

Oj, spodziewam się że nie masz bolidy na wysokim poziomie + dość ciężki kierowca, ja asekuracyjnie biorę 240 l razem. Za dużo miałem w zeszłym sezonie wyścigów z dodatkowym pitem z powodu paliwa
560 625 600 295 510 885, 80-80-80, ESy. Jak na razie 1/11.




Willow - 13 July 2007, 13:28
Jeśli chodzi o zużycie paliwa, to w zeszłym sezonie na tym torze zużyłem 205 litrów, zostało mi 14. Miałem wtedy bolid na 3 poziomie. Teraz mam auto dwa razy lepsze i dlatego biorę 207 :)




Jabol - 13 July 2007, 13:39


Pierwszy qual za mną. Na razie w swojej grupie 1/16 a w całym Rookie 4/538!! Jest pierwszy pozytywy efekt :D

Edyta: No i pojechałem cały qual:

Qual 1 - 1:19.536s (1/16 w R29) - [4/538 w Rookie]
Qual 2 - 1:21.310s (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie]
Qual 1 + 2 - 2:40.846 (1/13 w R29) - [3/522 w Rookie]

Set:

650, 610, 615, 345, 525, 900


ja jestem na 8 miejscu w caly rookie :) wyprzdzieles mnie :D

4 polakow w pierwszej 10 calego rookie :) super


No już tylko trójka polaków została, chyba właśnie Ty wypadłeś z pierwszej 10 ;) . Słabo pojechałem pierwszy qual, w drugim było sporo lepiej. Ja liczę na start z pole position i minimum podium w samym wyścigu.




devil162 - 13 July 2007, 13:51
Jabol :) spadłem na 12 miejsce :) ale na poczatku bylem 6 :P




Leon - 13 July 2007, 14:02
Jabol, ile waży Twój kierowca ?

W ogóle to wynalazłem fajnego kierownika, z ciekawymi statystykami, no ale 110 kilo waży.




rabandzia - 13 July 2007, 14:19
a ja dalem 2 oferty. no i mysle ze cos wpadnie do mnie : ) oby k***a oby !




- 13 July 2007, 14:22

a ja dalem 2 oferty. no i mysle ze cos wpadnie do mnie : ) oby k***a oby !

Loholol, właśnie zauważyłem, że zrzuciło Cię do mojego R13 :] Witaj w slumsach.




maregs - 13 July 2007, 14:34
Jezeli chce jechac na 2 pit stopy to ustawiam tylko dla nich poziom paliwa, tak? A jezeli okaze sie, ze zle wyliczylem ilosc paliwa i trzeba bedzie zrobic 3 pit stopa to o ile zostanie ono uzupelnione? Naleja tyle ile potrzeba do konca, czy zapelnia bak 180l? :> Jezeli to drugie, to czy w takim razie moge ustawic ilosc benzyny dla 3 pit stopa awaryjnie i jezeli nie bedzie takiej potrzeby to nie zostanie ona wykorzystana (tzn. driver zrobi tylko 2 zjazdy) ?

Moze tez ktos przyblizyc jak wyglada kwestia ryzyka? W starym temacie gdzies czytalem, ze na rookie 10 to juz duzo. Jezeli wyprzedzanie na tym torze jest trudne to czy w takim razie warto ustawic b.niskie ryzyko przy wyprzedzaniu (0,1?)?




Vizz - 13 July 2007, 14:40

ezeli chce jechac na 2 pit stopy to ustawiam tylko dla nich poziom paliwa, tak?

Generalnie tak, ale:


jezeli okaze sie, ze zle wyliczylem ilosc paliwa i trzeba bedzie zrobic 3 pit stopa to o ile zostanie ono uzupelnione

jeśli nic nie wpiszesz w oknie 3. pita, to o tyle, ile wziąłeś na początku afair. Więc lepiej coś wpisać, około 50l, żeby Ci nie wlali za dużo.
Jak starczy paliwa, to driver nie zjedzie na trzeciego pita.


Moze tez ktos przyblizyc jak wyglada kwestia ryzyka? W starym temacie gdzies czytalem, ze na rookie 10 to juz duzo. Jezeli wyprzedzanie na tym torze jest trudne to czy w takim razie warto ustawic b.niskie ryzyko przy wyprzedzaniu (0,1?)?

Ja w rookie zawsze dawałem 0, bo już przy 5 ciężko mi było dojechać do końca bez awarii. Na Twoim miejscu też bym tak zrobił, ponieważ mniejsze ryzyko to wolniejsze zużywanie się części.




Buła - 13 July 2007, 14:59
Overall: 140

Concentration: 232

Talent: 221

Aggressiveness: 0

Experience: 64

Technical insight: 59

Stamina: 13

Charisma: 202

Motivation: 232

--------------------------------------------------------------------------------

Weight(kg): 56

Age: 25

Salary: $1.800.001

A to mój nowy kierowca :D Ma prawie na maksa koncentracje, talent i motywacje, jest chudziutki :kekeke: Jedyny jego mankament to niska stamina. Sam jestem ciekawy jak będzie się spisywał. Z jeden strony stamina jest bardzo ważna, ale z drugiej z taką konectracją, talentem i motywacją nie ma prawa słabo jechać :P




- 13 July 2007, 15:10
Niska stamina :P będą problemy




Jabol - 13 July 2007, 16:00

Jabol, ile waży Twój kierowca ?

Trochę waży a konkretniej 95 kg :P




Dudek - 13 July 2007, 16:02
Amateur 8
Dudek - Arek Dudkowski - [CMF Team] - (5)




rabandzia - 13 July 2007, 17:49
ma ktos zarzucic jakims kierowcą komus niepotrzebnym a dobry zeby byl ? bo ja nie mam




Lakers - 13 July 2007, 22:10
Overall: 116
Concentration: 235
Talent: 55
Aggressiveness: 104
Experience: 66
Technical insight: 127
Stamina: 84
Charisma: 67
Motivation: 182

Weight(kg): 69
Age: 30

Zaszalałem i płacę 3,3mln, zobaczyny na konie sezonu :)




rabandzia - 14 July 2007, 08:03
czuje ze zostane na lodzie bez dobrego kierowcy ;/




Lakers - 14 July 2007, 08:22
No to pojechałem Q1, Q2 i ... jestem bardzo zadowolony :)

w Q1 4/18 w Q2 2/18 ogólnie narazie 3 miejsce startowe

moje ustawienie 700-725-700-175-425-900 ES 75-75-75




handballer - 14 July 2007, 11:44
ES 73-73-73
485-558-650-170-425-900
Narazie 5/18
Obiecująco :)
Zobaczymy co mój nowy wynalazek pokaże w wyścigu :)




devil162 - 14 July 2007, 14:20
moj kierowca wazy 67 kg jak myslicie wystarczy 225 l ?? mam bolid 1 poziom




szramek - 14 July 2007, 15:00

moj kierowca wazy 67 kg jak myslicie wystarczy 225 l ?? mam bolid 1 poziom
230-240 powinno spokojnie wystarczyć




michal85 - 14 July 2007, 16:56
O kurcze, to majac na uwadze mojego drivera (to chyba za duzo powiedziane o tym jegomosciu. Cinki a do tego 101 kg wagi) musze pewnie zabrac ok 250 l ;/




devil162 - 14 July 2007, 19:44


moj kierowca wazy 67 kg jak myslicie wystarczy 225 l ?? mam bolid 1 poziom
230-240 powinno spokojnie wystarczyć


thx wezme 230 l :) na poczatku mialem brac 220 pozniej 225 :) no a teraz juz 230 :D




handballer - 15 July 2007, 13:26
No no, admini stwworzyli forum drużynowe, tylko żeby z niego korzystać, w teamie musi być co najmniej 6 osób, które wspomogły finansowo serwis.




Leon - 16 July 2007, 12:08
Jasna cholera, zaczynam się poważnie obawiać czy nie zostanę czasami bez kierowcy. Gdzieś tak około 18 pokasuję oferty i dam nowe, bo inaczej chyba nie da rady.




Muciek - 16 July 2007, 12:58
Ja mam podobnie. Trzy oferty złożyłem, a możliwe, że zostanę bez kierowcy. Ogólnie to na kierowców wydałem już jakieś 3,5 miliona, a jeszcze żadnego nie pozyskałem.




- 16 July 2007, 13:07
Ehhh... dajcie dla bezpieczeństwa ofertę na jeden wyścig jakiemuś totalnemu cieniasowi bez ofert..




Leon - 16 July 2007, 13:11
No chodzi o to, że tak zrobiłem ... A i tak jacyś kolesie zapragnęli akurat tych cieniasów, co i ja.




- 16 July 2007, 13:22
Nie wiem, co jest grane, albo mój geniusz się obudził, albo mam świetnego kierowcę, ale na ten moment mam pole position (1/19) :o

Set: 650-650-600-400-600-750
Paliwo: 55-81-84 (220)
Opony: Hard


No chodzi o to, że tak zrobiłem ... A i tak jacyś kolesie zapragnęli akurat tych cieniasów, co i ja.

No to jeszcze jednemu złóż ofertę :]




Leon - 16 July 2007, 14:16
Prof, dawałeś push a car to the limit ?




Andrew - 16 July 2007, 14:28
Prof, dlaczego jedziesz na hardach? :> Ja zastanawiam się nad softami. :| Oczywiście pod warunkiem, że pozyskam kierowcę. :kekeke:




Willow - 16 July 2007, 15:25

Prof, dlaczego jedziesz na hardach? :> Ja zastanawiam się nad softami. :| Oczywiście pod warunkiem, że pozyskam kierowcę. :kekeke:

A ja jadę na ESach. W zeszłym sezonie też jechałem i zużyłem je na poziomie 19,15,26. Temperatura jest teraz ledwie o 2-3 stopnie wyższa.




mixerczak - 16 July 2007, 15:48
Secik:680, 630, 590, 360, 550, 830, Medium
w Q jak na razie 15/18, mając na uwadze ciężkie wyprzedzanie na tym torze ( jak i to, że w końcówce zeszłego sezonu jadąc na 1 pit osiągałem dużo lepsze wyniki) jako jedyny (chyba) w moim rookie zdecydowałem się na jazdę na 1 pita.




rabandzia - 16 July 2007, 17:14

Prof, dlaczego jedziesz na hardach? :> Ja zastanawiam się nad softami. :| Oczywiście pod warunkiem, że pozyskam kierowcę. :kekeke:
hmm no dziwna sprawa . softy stykna jak na 2 pity .




- 16 July 2007, 17:15
Jadę na hardach, bo tak mi wyszło z obliczeń zużycia opon i paliwa na torach o podobnych parametrach. A kierwocy dałem "push the car a little".




Alfa - 16 July 2007, 17:31
A co myślicie o jeździe na ES'ach na 2 pity? bo pierwszy raz jadę na tym torze i mam pewne obawy. Starczą, czy nie? :/




Lakers - 16 July 2007, 17:36

A co myślicie o jeździe na ES'ach na 2 pity? bo pierwszy raz jadę na tym torze i mam pewne obawy. Starczą, czy nie? :/

Ja jadę na ESach na 2 pity, będzie dość chłodno więc powinny wystarczyć




rabandzia - 16 July 2007, 18:18
a ja jeszcze nikaj nie jada bo nie mom kierowcy :D waza sie wlasnie losy . ale trudno bedzie bo 12- i 13 ofert bylo. ale wycofalem i dalem lepsza ;P moze cos z tego bedzie ;P




Leon - 16 July 2007, 18:35
Overall: 70
Concentration: 128
Talent: 84
Aggressiveness: 9
Experience: 9
Technical insight: 55
Stamina: 62
Charisma: 217
Motivation: 0

Weight(kg): 101
Age: 33

Oto mój kierowca, zakontraktowany na 6 wyścigów, płacę mu 1,4 mln, co jest oprócz charyzmy, jego największą zaletą. Mam nadzieję, że na rookie wystarczy.




michal85 - 16 July 2007, 18:38
Jak dla mnei za duza waga. Mam kierowce o tych samych gabartach i po nastepnym GP bede chcial sie go pozbyc. Fakt, ma gorsze inne statsy, ale dla mnie driverzy wazacy ponad 90 kg nie istnieja :P




Leon - 16 July 2007, 18:38
Spokojnie, już schudł 2 kilo :)




Willow - 16 July 2007, 18:42

Fakt, ma gorsze inne statsy, ale dla mnie driverzy wazacy ponad 90 kg nie istnieja :P

Błąd, błąd. Mój waży 93 i jest fantastyczny. Poprzedni też miał ponad 90 i awansowałem dzięki niemu do Amateur.

ESy wystarczą bez problemu. Teraz jest prognoza około 8-12 stopni, poprzednim razem było 6-10 i ESy wystarczyły.




rabandzia - 16 July 2007, 19:04
a ja czekam na next decission staff .




Leon - 16 July 2007, 19:09
Hmmm, widzę, że póki co nie ma sensu dawać push to the limit, w sumie to nawet nie wiem po co to zrobiłem. Efekt - 12 miejsce startowe. Ale liczy się to, że jest tani, ważne żeby gromadzić punkcik do punkcika a na końcu być w top 5 :)

Hehe: Koleś, który startuje z pole, jest już na minusie z kasą :diabelek:




- 16 July 2007, 19:12

a ja czekam na next decission staff .

No ale masz drivera przecież :-k




rabandzia - 16 July 2007, 19:59


a ja czekam na next decission staff .

No ale masz drivera przecież :-k

ta no mam . ale moge ci go dac za free. takiego to mozesz se wziasc. wqr jestem . ja pier***e.




- 16 July 2007, 20:10
Aj nie marudź, jak mawiał Lec (?) lepszy cyc niż nic.




rabandzia - 16 July 2007, 20:30

Aj nie marudź, jak mawiał Lec (?) lepszy cyc niż nic.
ale musze go zmienic :) i to od zaraz




Muciek - 16 July 2007, 20:35
Mnie kierowcy wysadzili i czekam do czwartku może mi się kogoś uda zakontraktować...




plastik - 16 July 2007, 21:16

Amateur 5
Plastik - Sebastian Gdawiec [Lightning Fast Racing Team] - (29)


Mógłbym prosić o przeniesienie mnie na pierwszej stronie do rookie 9 ;)
Awans do amatorów bez pieniędzy musiał skończyć się tak, jak się skończył :)
Ale zawsze to jakieś doświadczenie ;)

Edit:

dopiero teraz zauważyłem post Jabola z pierwszej strony... :doh!:




Willow - 17 July 2007, 08:51
No i jest wielce prawdopodobne, że zdobędę swoje pierwsze pole position w Amateur. Nie jechało jeszcze dwóch zawodników, którzy mają bolidy na podobnym poziomie co ja, ale... jestem dobrej myśli. Podejrzewam jednak, że większość jedzie na jednego pita i stąd mój rewelacyjny wynik. Mam jednak nadzieję, że w samym wyścigu jadąc z mniejszą ilością paliwa na miękkiej mieszance wyrobię sobie na tyle dużą przewagę nad resztą, że jednak zapunktuję w tym wyścigu.




devil162 - 17 July 2007, 09:25
no u mnie zapowiada się pierwsze w karierze Pole Position :) w kwlifikacjach jechało jak dotychczas 19 zawodników na 28 którzy mają kierowce :P myśle że już nic się nie zmieni :P narazie jestem pierwszy drugi ma strate do mnie +2.948 wiec nie jest zle to prawie 3 s :) jaką radzicie mi taktyke na starcie ?? utrzymać pozycje ?




Powdel - 17 July 2007, 09:57
Zgodnie z moimi przewidywaniami (pierwszy start w amatorach) jadę jak na razie z ostatniego m-ca. Słaby (overal 101) i strasznie ciężki ten mój nowy kierowca 107 kg ale dobrze, że w ogóle jest to może po wyścigu wyjdę na plus :D jadę na 2 pity i 245 l ES ciekawe co z tego wyniknie : :>




Lakers - 17 July 2007, 12:34
Mój kierowca bardzo miło mnie zaskoczył, Q1 i Q2 pojechało 34 kierowców a mój "Kubica" narazie ma 4 miejsce i mam nadzieję że już nic się nie zmieni :)




- 17 July 2007, 12:59
3/26, wyprzedzili mnie oczywiście Litwini :>




Brudinho - 17 July 2007, 14:02
19/24 jadących :/ cieniutko




Willow - 17 July 2007, 14:08
A ja nadal na czele. Kwalifikacje przejechało już 37 kierowców. Może pojechać jeszcze max. dwóch i tylko jeden ewentualnie mógłby mi zagrozić :)

Inna sprawa, że moja grupa jest jakaś cieniutka, bo jestem 28 na 351 wszystkich amatorów, a mam polpozyszyn :)




maregs - 17 July 2007, 14:33
Jezeli nie zaznacze tego - "Don't refuel when pitting for a technical problem", wtedy bolid bedzie tankowany w przypadku pitu z powodu problemow technicznych. A ile zatankuja tego paliwa? Do pelna? Czy tyle ile mialo byc w najblizszym picie? Warto to zaznaczac, czy nie?

Co najlepiej zrobic z ustawieniami startowymi wyscigu (na razie mam avoid trobule, ryzko tez wszedzie dalem na 0)? Ktora opcja jest najkorzystniejsza? Z ktorymi umiejetnosciami drivera ma to zwiazek? Agresja?




- 17 July 2007, 14:35
W rookie ustawienie wyższe niż 10 to samobójstwo, ja zwykle jeżdżę na 5-5-5-0




Brudinho - 17 July 2007, 14:39

W rookie ustawienie wyższe niż 10 to samobójstwo, ja zwykle jeżdżę na 5-5-5-0

Ups lece zmienić :P




Buła - 17 July 2007, 14:44
Początek w Master cienki :P 25/36 Paliwa 205l.




Jabol - 17 July 2007, 15:01

Jezeli nie zaznacze tego - "Don't refuel when pitting for a technical problem", wtedy bolid bedzie tankowany w przypadku pitu z powodu problemow technicznych. A ile zatankuja tego paliwa? Do pelna? Czy tyle ile mialo byc w najblizszym picie? Warto to zaznaczac, czy nie?

Nie tyle warto co po prostu trzeba. Inaczej za każdym razem przy zjeździe do pitu będziesz miał tankowaną taką ilość paliwa jak na poprzednim picie. Załóżmy że jedziesz wyścig na dwa pity ale w trakcie wyscigu zaczęło padac. Masz więc jeden dodatkowy zjazd na założenie odpowiednich opon i tankują ci paliwo. Potem gdy już padać przestanie zjeżdżasz ponownie na drugą zmiane opon i znowu tankowanie ...

A ja jestem niezwykle zadowolony. Za mną najlepsze kwalifikacje ze wszystkich w których dotychczas uczestniczyłem. Jako jedyny bronie honoru polaków w rookie :P , jestem piąty i raczej już w dół się nie przesune. Pierwsze pole position stanie sie faktem :) .




adamus - 17 July 2007, 16:16
Ja ostatecznie 9/33 na starcie z czego jestem wielce zadowolony gdyż to pierwszy sezon w Amatorach i dużo osób ma lepsze bolidy oraz lepszych kierowców. Zobaczymy jak to wyjdzie w wyścigu. Bo niektórzy mogą być na dalszej pozycji bo mogą jechać na jeden pitstop.




- 17 July 2007, 16:22
OJP, w moim Rookie jedzie niejaki Maciej Tydda :kekeke: Kto go kojarzy, łapka w górę :D




Alfa - 17 July 2007, 16:31
Pewnie ma niezły potencjał! :P Po qualach na 13 pozycji mam nadzieje ze nie bedzie pechowa:P




devil162 - 17 July 2007, 17:42
noi i chyba stało się :D wywalcze pierwsze w karierze pole position :) i mam nadzieje ze przyjade niezagozenie na 1 miejscu




Willow - 17 July 2007, 17:48


Jezeli nie zaznacze tego - "Don't refuel when pitting for a technical problem", wtedy bolid bedzie tankowany w przypadku pitu z powodu problemow technicznych. A ile zatankuja tego paliwa? Do pelna? Czy tyle ile mialo byc w najblizszym picie? Warto to zaznaczac, czy nie?

Nie tyle warto co po prostu trzeba. Inaczej za każdym razem przy zjeździe do pitu będziesz miał tankowaną taką ilość paliwa jak na poprzednim picie. Załóżmy że jedziesz wyścig na dwa pity ale w trakcie wyscigu zaczęło padac. Masz więc jeden dodatkowy zjazd na założenie odpowiednich opon i tankują ci paliwo. Potem gdy już padać przestanie zjeżdżasz ponownie na drugą zmiane opon i znowu tankowanie ...



Deszcz to nie "technical problem" :)

Gdy pitujesz, bo coś Ci się zepsuje (tzw. zdarzenie losowe) IMO powinieneś zatankować. Dlaczego? Otóż nigdy nie zgadniesz kiedy nagle coś Ci się zepsuje. Pit i tak będziesz miał dodatkowy, więc czemu mieliby Cię nie dotankować odrazu? Wyobraź sobie sytuację, gdy coś Ci się zepsuje dwa kółka przed planowanym pitem? Zjeżdżasz, nie tankujesz, a potem znów zjeżdżasz. Generalnie rzecz biorąc tankując gdy coś Ci się psuje dajesz sobie szansę, że mimo awarii Twoja strategia jednak się nie posypie. Zatankują Ci tyle ile miałeś ustawione przy picie, który miał być następny planowy.

Mam Pole Position :jupi:




maregs - 17 July 2007, 18:46
Ja ostatecznie spadlem na 7 pozycje (na 23, 17 kolesi w ogole nie podeszlo do wyscigu...) i zbyt duzych nadzieji nie mam przed tym wyscigiem (boje sie o opony i zla strategie z paliwem). Jak uda sie zdobyc jakis punkcik to bedzie dobrze. Z reszta w debucie to cieszyloby mnie nawet dojechanie do mety :)




szramek - 17 July 2007, 19:01
Start z 3 miejsca na 23. Liczę na nie niższe miejsce na mecie. ;]




Lakers - 17 July 2007, 19:09
Start i ... spadek z 4 na 7 :(




szramek - 17 July 2007, 19:16
Trzymam się na 3-cim, ale coś paliwo szybko schodzi, oby starczyło.




Leon - 17 July 2007, 19:28
Trzeba było na jeden pit jechać :P pomimo kręcenia przyzwoitych czasów wlokę się za maruderami ... Nie będzie punktów, przynajmniej na to wygląda




Willow - 17 July 2007, 19:42
Nadal jadę na pierwszym miejscu, ale paliwa będę miał na styk, albo mi zabraknie. ESy wystarczą w zupełności :)




szramek - 17 July 2007, 19:54
Przez jedno kółko będę prowadził ;]




Willow - 17 July 2007, 19:56
Po picie jestem 8. Paliwa mi wystarczy, opon też, więc pewnie zajmę gdzieś tak 4-6 miejsce, bo kilku przede mną jedzie na jeden pit.




szramek - 17 July 2007, 19:56
Żeby tylko teraz nie zawalić pitu.




- 17 July 2007, 19:56
Zjebałem totalnie taktykę, po pierwszym picie jestem 21. :doh!:




maregs - 17 July 2007, 20:01
Z okrazenia na okrazenie mialem coraz lepsze czasy i udalo mi sie dojechac do 4 pozycji, ale po picie spadlem na 11 i teraz sie wleke za jakims kolesiem i pewnie ciezko bedzie go wyprzedzic. Boje sie, ze ES nie wytrzymaja do nastepnego pitu :/




Dudek - 17 July 2007, 20:02
Startowałem z 22 miejsca, a po pierwszym picie 24.




Willow - 17 July 2007, 20:05
A ja już jestem 3. Raczej wyżej nie podskoczę, no chyba, że koleś z pierwszego będzie miał dodatkowy pit, ale raczej na to się nie zanosi.




szramek - 17 July 2007, 20:12
Ja też 3ci. Ani wyżej, ani niżej nie powinno być.




handballer - 17 July 2007, 20:12
Nieeeeeeee. Nie dość, że pit w 31 sekund, to jeszcze jadę za gościem, który jest wolniejszy ode mnie o 2 sek i nie mogę go wyprzedzić :/ :/ :/ . Dla mnie wyścig się już skończył :|




mixerczak - 17 July 2007, 20:28
Taktyka na 1 pit powinna przynieść punkty, po 40 kółkach jestem na 7 miejscu i powoli zbliżam się do 1 pita, medy zużywają się wolno, być może starczyłyby nawet softy :-k

Moi królowie pitstopów walnęli czas ~30 sekund :doh!:




Buła - 17 July 2007, 20:29
A ja sobie spokojnie jadę gdzieś przy końcu w Master :P Mam nadzieję, że nie cały sezon będzie tak wyglądał...




- 17 July 2007, 20:31
16., drugi pit dwa kółka za wcześnie, będzie trzeci :sciana:




Willow - 17 July 2007, 20:48
Przegiąłem z paliwem :keke: . Na szczęście to samo zrobiło 3/4 przeciwników i drugie pity będą opóźnione o minimum o 5 lapów :)




Brudinho - 17 July 2007, 20:50
Hmm startowałęm 20 jestem 20 ale moge spaść bo spierdzieliłem z paliwem nalałem o 3 kółka za mało :/




szramek - 17 July 2007, 20:55
Po drugim picie jestem 4. Jeśli nie będzie 3 nieplanowanego postoju powinno być podium.




Willow - 17 July 2007, 21:00
Też skończę na podium - na najniższym jego stopniu. Chyba, że jakieś gówienko się pojawi




Brudinho - 17 July 2007, 21:02
Hmm powiedzcie mi czy jeśli zrobiłem ustawienia przed startem zatwierdziłem wyszedłem i tych ustawień nie było ustawiłem znów i znów nie było to one się jednak zapisały czy nie :> Bo już chyba na 4 pitstopy jade :|




Lakers - 17 July 2007, 21:07
Szkoda, myślałem że będą pierwsze punkty, ale dałem ciała w Piatch, 31 i 28 sek to stanowczo za dużo i jestem 9 :(




handballer - 17 July 2007, 21:08

Szkoda, myślałem że będą pierwsze punkty, ale dałem ciała w Piatch, 31 i 28 sez to stanowczo za dużo i jestem 9 :(

Odegramy się w następnym wyścigu :]




szramek - 17 July 2007, 21:10
Jadę drugi 32 sekundy straty, 12 sekund przewagi. Nie powinno się już nic zmienić.




Lakers - 17 July 2007, 21:10


Szkoda, myślałem że będą pierwsze punkty, ale dałem ciała w Piatch, 31 i 28 sez to stanowczo za dużo i jestem 9 :(

Odegramy się w następnym wyścigu :]


Właśnie :) pozostaje dobrze obmyśleć strategię bo ten wyścig powinno sie jechać na 1 pit a nie na 2




michal85 - 17 July 2007, 21:12
A ja jestem zadowolony :P SKoncze zapewne ponownie na punktowanje pozycji, co jest niezwykle dobrym rezultatem zwazywszy na fakt, ze mam cienkiego kierowce, a w dodatku nic nie majstrowalem przy wozie ;)

PS wlasnie teraz zobaczylem, ze mam w grupie maregsa. CO lepsza, niemal przez caly wyscig tocze z nim boje :D




Willow - 17 July 2007, 21:13






maregs - 17 July 2007, 21:18

PS wlasnie teraz zobaczylem, ze mam w grupie maregsa. CO lepsza, niemal przez caly wyscig tocze z nim boje D.gif

To Tobie caly czas na dupie siedze i nie moge wyprzdzic? :> Juz pare kolek strata w granicach 0.3-0.1. Ale dalem driverowi niskie ryzyko, wiec raczej sie nie uda :P

Edyta mowi, ze jednak sie udalo. Zobaczymy czy na dlugo :D




Lakers - 17 July 2007, 21:21
Jakie macie najlepszy czas, mój to
Your fastest lap: 1:16.524s

Edit. pojawiło sie światełko w tunelu na 1 punkt, gość przedemną mniał kika wolniejszych okr. i mam tylko 0,7 sek straty, zobaczymy na mecie




michal85 - 17 July 2007, 21:23
Chyba juz nie doscigne maregsa choc licze, ze ktos machnal sie w liczeniu paliwa i bedzie pitowal :P
Najlepszy czas mojego pseudodrivera to 1:19.679 ;)




handballer - 17 July 2007, 21:28

Jakie macie najlepszy czas, mój to
Your fastest lap: 1:16.524s

Edit. pojawiło sie światełko w tunelu na 1 punkt, gość przedemną mniał kika wolniejszych okr. i mam tylko 0,7 sek straty, zobaczymy na mecie

1:16.680

Koleś, który jedzie w tech chwili na piątym może mieć dodatkowy pit na 77-78 kółku :)

Nie wiem czemu, ale mój drajwer jeździ wolniej niż we wcześniejszej fazie wyścigu :/




Leon - 17 July 2007, 21:30
handballer, ile ma staminy Twój drivah ?




Jabol - 17 July 2007, 21:30
Beznadzieja. Na 39 okrążeniu urwane koło i koniec wyścigu dla mnie :/ . Jedyne pocieszenie to pole position i jak do tej pory najlepsze okrążenie w wyścigu. Trudno się mówi i jedzie sie dalej. Na szczęście mamy taki moment sezonu że po prostu nie będe się tym przejmował i robię wszystko tak jakbym ten wyścig ukonczył. Strategia się nie zmienia :) .




handballer - 17 July 2007, 21:32

handballer, ile ma staminy Twój drivah ?

Coś koło 60. Chyba 58 dokładnie

EDIT
Dokładnie to 57




Brudinho - 17 July 2007, 21:32
Your fastest lap: 1:20.859s :/ Zamiast 2 pitstopow mam 4 bo durna opera cos se leci :/




handballer - 17 July 2007, 21:35
No, miałem rację, że koleś na piątym będzie pitował :keke:

Ale chyba go nie wyprzedzę




Lakers - 17 July 2007, 21:36
:D będę 8 , ktos przeliczył sie chyba z paliwkiem i miał przymusowy 3 pit




mixerczak - 17 July 2007, 21:38
11 miejsce na mecie, startowałem z 21 więc jest nieźle.




Leon - 17 July 2007, 21:38
Wyścig ukończyłem na 7 miejscu, co biorąc pod uwagę to, że startowałem z 14 pozycji jest bardzo dobrym wynikiem :) Jestem zadowolony :)




handballer - 17 July 2007, 21:39
Start z 12. Meta na 11. Jeszcze trzeba tylko popracować na kwalifikacjami, żeby lepsze pozycje były i będzie git :D




szramek - 17 July 2007, 21:39
2 miejsce, oprócz mnie na podium dwóch brytoli ;]




Strona 1 z 8 • Wyszukano 2058 rezultatów • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 

 


 

 
Copyright 2003. Ziouo's serwis - Carpe Diem. Carpe Ziolo.